Hormoner til besvær...

Svale

Blir kjent med forumet
Hva skjer? Kan aldri huske at jeg var Såååå hormonell i forrige graviditet. Går rundt er er småsinna hele tiden for absolutt ingen ting... Kan umulig være noe hyggelig å være i nærheten av meg

Til dere som har vært gravid tidligere, kan dere huske om det var like ille i forrige svangerskap også?

Last edited:
De første 12 ukene er kjipe.. Gått gjennom de ganske mange ganger nå og jeg fortrenger alltid hvor trøtt, uggen, sliten, uinteressert og oppfarende man er;)

Jeg er også et hormonelt troll
Stakkar mannen min, og tiltider guttene mine.
Var ikke slik i mine tidligere svangerskap (gutter) kanskje det er ei jente som plager meg nå?

Jeg er ekstremt hormoner og merker jeg har kort lunte overfor mann og barn. Kan ikke huske jeg var slik sist. Generelt mye mer symptomer enn sist, mye trøttere og mye kvalmere. Kanskje motsatt kjønn?

Jeg er ekstremt hormoner og merker jeg har kort lunte overfor mann og barn. Kan ikke huske jeg var slik sist. Generelt mye mer symptomer enn sist, mye trøttere og mye kvalmere. Kanskje motsatt kjønn?

slik tenker jeg også, kanskje den lille i magen er motsatt kjønn enn de andre 3....
blir spennende og se.

Jeg var ikke hormonell sist, men må er jeg en følelsesblubb og gråter av det meste :shifty: byner å gi seg heldighvis da :smug:

Hva skjer? Kan aldri huske at jeg var Såååå hormonell i forrige graviditet. Går rundt er er småsinna hele tiden for absolutt ingen ting... Kan umulig være noe hyggelig å være i nærheten av meg

Til dere som har vært gravid tidligere, kan dere huske om det var like ille i forrige svangerskap også?
Jeg er dessverre også slik. Og det er kjipt. Prøver å skjerpe meg, men det er jammen ikke lett :/

Prøver også å skjerpe meg.. men det er umulig. Våkner opp med dårlig humør, er nedstemt.. tung i hodet..vil at det skal gå over. Dette er jo egentlig en tid man skal være glad.. pg lykkelig.. men føler meg alt annet enn det..

Back
Topp