Hormoner.. SUGER!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Sitter her å griner som en gal.. Vi har kjøpt ny vaskemaskin og tørketrommel.. Men jeg HATER den nye vaskemaskinen.. Nei, jeg har ikke engang prøvd den.. Men jeg hater hvordan den ser ut.. Hvordan programmene ser ut og alt.. Sambo er bare sint på meg! Savner den gamle, angrer som en hund på at jeg solgte den.. Jævla idiot-sambo som absolutt skal ha det nyeste og beste hele tiden.. Gulle gode vaskemaskinen min[:(][:(][:(]

Uff ja, hormoner er dritt...

Det er vel ikke noen trøst, men om ett år vil du le av denne situasjonen[:)]

ORIGINAL: Melancholia

Unnskyld meg, men kan jeg få le nå???

Sitter du å griner fordi du har fått deg NY vaskemaskin???

Jaaaa[:(][:(] Ville ikke ha ny jeg.. Likte den gamle! Om han absolutt vil ha ny vaskemaskin får han se til helvette å vaske klær også! [:(]

hehe, må le litt av deg og[:)] 

men forstår så veldig godt hvordan du har det! de der hormonene er ikke til å styre [:'(]

men som talata sier; om 1 års tid vil du le av denne situasjonen [;)]

Han er bare så fornøyd der han sitter.. Men LCD-displayet med hundre muligheter.. "Se her Linda, du kan til og med stille vannmengden", "Linda, se på den da, den ER jo fin", "Linda, se her du, du stiller gradene inn manuelt".. Reis og ryk.. Masse helvettes trykking i hytt og pine for å sette på en maskin med klær.. Før vridde jeg brytern 3 til venstre og trykka på en knapp..

"Linda, er det noe mer 60 som skal vaskes? For jeg har bare bruke 65% av kapasiteten".. *tåresprut* Vil ikke ha en maskin som snakker til meg!! [:(][:(]

ORIGINAL: shiby

hehe, må le litt av deg og[:)] 

men forstår så veldig godt hvordan du har det! de der hormonene er ikke til å styre [:'(]

men som talata sier; om 1 års tid vil du le av denne situasjonen [;)]

Min gamle herlige vaskemaskin:

Den nye dritt computern som tar plass på badet mitt:

ORIGINAL: Melancholia

fniiiiiiiiiis [8D]  Vi kan jo bytte... Jeg har ei gammel maskin hvor jeg stiller inn grader, å vrir bryteren til venstre å vips så er den i gang [8D]

Nei, jeg vil ha MIN gamle jeg.. Ikke DIN gamle[8D]

Jeg må nå le av deg snuppa! [8D][8D][8D] [:D]

Satser på at hormonene forsvant like fort, og du eeeelsker den nå da... [:D]

ORIGINAL: Adrianna

Jeg må nå le av deg snuppa! [8D][8D][8D] [:D]

Satser på at hormonene forsvant like fort, og du eeeelsker den nå da... [:D]

Nånei du, ganske sur i morges når jeg sto opp å den sa til meg at den var ferdig om 3 timer.. Hadde ingen interesse av å vaske klær i morges jeg.. Å i tillegg sa den "Ferdig, ta ut klærne".. Den kan da vel faen ikke bestemme når jeg skal ta ut klærne!! DRITTMASKIN!
(Åkei, ikke sååå ille da.. Men liker den ennå ikke.. Sambo råflirte av meg når vi sto å pussa tennern.. "Linda, du ser på den som om du prøver å få den til å ta fyr"[8D])

Back
Topp