Hormoner? sprekker av sinne snart

Bolledeig

Flørter med forumet
Høsthjerter 2017
Er 8 uker på vei å holder på å klikke. Spesielt på sambo. ALT med han irriterer meg[emoji31] vil helst sitte I ett annet rom enn han [emoji23] noen andre som har opplevd liknende? Jeg håper det bare er hormoner og ikke noe annet [emoji4]

Jeg har noe raseri anfall fra tid til annen, men går fort over og sier unnskyld. Han er veldig forståelsesfull overfor meg og den hormonbollen jeg har blitt :hilarious:

Jeg sliter med det samme. Har hatt noen utbrudd som er helt på tryne. Nå har det gått over til "småirritasjoner" som måten han prater på, lukten hans.. assa jeg plages av det meste ved han. Men jeg må virkelig ta meg sammen og si unnskyld. Han er jo verdens snilleste. Jeg vet (håper) det er disse hormonene, jeg takler jo ikke den nye parfymen min heller lenger, blir dårlig av å tenke på lukta, mat frister ikke heller [emoji23]
Ble litt mye her men ja [emoji85] føler med deg. 7uker her [emoji111]️[emoji106]

Jeg sliter med det samme. Har hatt noen utbrudd som er helt på tryne. Nå har det gått over til "småirritasjoner" som måten han prater på, lukten hans.. assa jeg plages av det meste ved han. Men jeg må virkelig ta meg sammen og si unnskyld. Han er jo verdens snilleste. Jeg vet (håper) det er disse hormonene, jeg takler jo ikke den nye parfymen min heller lenger, blir dårlig av å tenke på lukta, mat frister ikke heller [emoji23]
Ble litt mye her men ja [emoji85] føler med deg. 7uker her [emoji111]️[emoji106]
Herregud skulle nesten tro jeg hadde skrevet det selv [emoji23] takk gud for at jeg ikke er alene [emoji111]

Jeg er ikke like ille denne gangen som sist gang. Men det kommer kanskje litt kjappere kommentarer på ting som er unødvendige kommentarer [emoji23]

Her går det dessverre verst utover 4-åringen ift samboer. 4-åringen vet liksom hva han skal si og gjøre som gjør mamma sint mest mulig også. Jaj for å teste grenser :P (trodde vi var over den verste perioden med det, men nei, da)

Merker jeg ikke er så sint på jobb, så samboeren får nok litt mer av hormonsinne :rolleyes:

Jeg har ikke følt meg unormalt sint/irritert, men jeg har blitt veldig følsom å kan begynne å grine for helt merkelige ting [emoji23] eks. Mistet bussen (neste kom om 10 min), Samboeren min ville ikke legge seg samtidig som meg, Hadde lyst på sjokolade og butikken var stengt og noen venner mente att nå var det på tide å begynne å trene fordi jeg ikke fikk igjen buksen (de skulle bare visst) [emoji6]

Jeg høres nok mer sint ut enn jeg er. Tre ganger forrige uke sa mannen at "ikke bli så sint, da" når jeg svarte på noe...

Så, jeg har sagt masse unnskyld og at jeg er så sliten at jeg høres mer sint ut enn jeg er. Men, han er jo utrolig håpløs også, da... ;)

Back
Topp