Hormoner sa du...

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
I dag er d 3juli, 3dager til termin... Men føles som denne ungen ALDRI kommer til å ville ut. ..

Å våkne til at en har født og to på gang er kjempe spennende å jeg er så misunnelig at jeg nesten sprekker..

Men jeg å vil!!!!!!!

Sist gikk jeg max overtid å d tok ganske på, var liksom en av di aaaaler siste som fikk.... At han kommer før 31juli vet jo jeg også.. max overtid blir vel den 17, men jeg mister d lille jeg har av tolmodighet lenge før den tid... hmmm. .. Skal til jordmor igjen på mandag, , håper hu kan trylle:)

Ååååee... Jeg vil også!!!!

venter en prins 6juli

kjenner meg igjen der nå som jeg er 3 dager på overtid og alle rundt meg føder i vei!! :p Masse fødestøv til oss begge :)

Jeg kjenner meg igjen! Har termin i morgen og denne tredje mann er en skikkelig lurering, ti g kommer og går.... Kjennes ut som om de messe går vekk gitt;)

Skal til jordmor i dag, og kontroll på sykehuset i morgen..... Men jeg vil føde NÅ!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg kjenner meg igjen! Har termin i morgen og denne tredje mann er en skikkelig lurering, ti g kommer og går.... Kjennes ut som om de messe går vekk gitt;)

Skal til jordmor i dag, og kontroll på sykehuset i morgen..... Men jeg vil føde NÅ!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hør om jordmor vil røske litt i deg da :)

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.juli)

Krysser fingre for at det skjer noe hos dere snart ( og med selv... ) ;)

Back
Topp