• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hormoner?? :P

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Sambo maste på at jeg måtte komme på kjøkkenet og skjære opp all salaten til tacoen, så skulle han steike kjøttet (noen som har hørt om den arbeidsfordelingen før? :P ). Ihvertfall, jeg skulle være grei, har jo lyst på mat jeg også - så jeg går på kjøkkenet, og skal til å vaske hender - og klarer å slå på glohett vann!! får jo fort slått det over på lunka, men bannes jo litt når jeg brenner meg, og så bruker jeg den våte hånda til å knipse litt vann på sambo, og han ROPER "jammen du ser vel selv hvilken vei krana står!" med streng stemme........... HYLGRÅT! :P Han trodde jeg hadde brent meg skikkelig, men jeg ble bare så fornærma av den strenge stemmen.. :P

Da er jeg alltid hormonell i så fall.. blir skikkelig lei meg når folk snakker med streng tone til meg uten grunn.. spesielt mannen,for han er en sånn helt rolig,avbalansert person som aldri hisser seg opp over noen ting. :(

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Da er jeg alltid hormonell i så fall.. blir skikkelig lei meg når folk snakker med streng tone til meg uten grunn.. spesielt mannen,for han er en sånn helt rolig,avbalansert person som aldri hisser seg opp over noen ting. :(

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

heldig du, min blir høyrøsta når han blir stressa, noen ganger er det kjempemorsomt men idag var det bare fælt :P han trodde nok at han skulle få skylda for at jeg brant meg :P

Den arbeidsfordelinga! Samme her!!;););) Jeg begynte også å strigråte en kveld gubben snakka med for streng stemme:P Men da var det endel styr/litt motgang tidligere på dagen, så det var dråpen:P Flirer av det nå da:)

Hahah ! Samme arbeidsfordelingen her i hus! Kan legge til at den eneste middagen gubben lager er hamburgere ( Da må jeg lage klar brøa ), oooog taco. Da steiker han kjøttdeig :p

Er ikke greit med dissa hormonene. Jeg blir helt fra meg når sambo blir sinna, men han er en sånn type som aaldri kjefter, så jeg blir nesten litt redd når han først kjefter :p

Back
Topp