Hormoner på tur!!

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Stakkars stakkars samboeren min! :p
Jeg fikk akutt lyst på nystekte GROVE rundstykker med egg og bacon!! :)
Min kjære snille samboer kjører ut for å handle - kommer hjem med "vanlige" rundstykker som man ikke steker hjemme, lyse loff rundstykker med frø på.. Disse liker jeg ikke, kan faktisk ikke fordra det (det er hans favoritt da). Dette er BOLLER MED FRØ PÅ!! Vil ikke ha vil ikke ha :p
Så nå kjørte han ut (...igjen) for å kjøpe det jeg ville ha.. Hahaha, gaaaad er det mulig å bli så hissig for noe så lite ?!?
Flere som kjenner seg igjen? :p

Så snill samboeren din er❤ Jeg blir nok lettere irritert enn vanlig, men tror ikke sambo merker så veldig mye til det.. Tror jeg da :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Ja han er veldig snill, er heldig som har han ❤
Hehe, pleier vanligvis ikke å være så ille da, men kommer et lite utbrudd i ny og ne :p

Hehehe så snill han er da!:) jeg kan få noen hormonutbrudd innimellom, men det er faktisk ganske sjeldent, heldigvis:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Fikk sinnsykt lyst på hjemmelaget grove rundstykker i morges, og på morgenen er jeg mest kvalm men tenkte jeg skulle prøve å overse det til jeg var ferdig.

Gjorde alt som oppskriften sa.. Trodde jeg..

Viste seg at jeg hadde i 3 dl vann for mye og jeg ble så sur at jeg kastet hele røra i søppelet! Og stakkars sønnen min måtte jo spørre om den virkelig skulle være slik. Det var IKKE lurt for mammahormontroll sa bare et strengt NEI med ett temmelig sinna ansikt.

Når jeg fikk roet ned hormonene så måtte jeg nesten bare le av meg selv :p

Termin 16 februar

Haha! Jeg var ute og kjørte en kveld og tenkte jeg skulle stikke innom foreldra mine siden det var en stund siden sist, de bor bare fem minutter unna, men der møtte jeg låst dør. Mitt neste kort var søstera mi, men hun var heller ikke hjemme. Så jeg sippa i bilen på veg hjem, type: "ingen er glad i meg". De burde selvfølgelig skjønt at jeg kom..

Hehe, godt å vite at det ikke bare er jeg som har hormoner på villstyr :p

Huff de hormonene altså :( her begynner jeg bare å grine fordi jeg syns jeg er så kjip med kjæresten for tiden...

16.02.14 <3

Back
Topp