Hormoner og tårer!

Cameleon

Gift med forumet
Herlighet, jeg griner for alt og ingenting idag....! [8|]

Først så jeg Juno, den filmen om hun som blir gravid og adopterer bort barnet, og jeg satt og hulket og ristet og tårene bare rann i strie strømmer![:(]
Deretter grein jeg fordi valpen vår tisset inne....[:(]
Så gikk hele verden under når jeg hadde sett feil på klokka og trodde vi vi skulle dra i selskap nå, men så er det en time til! [:(]

STAKKARS mannen min! Han trøster så godt han kan, men skjønner nok lite...! hehe!

[:D]
NÅR går dette over?? Er hormonene like på høyspenn igjennom hele svangeskapet, eller vil det gi seg litt etterhvert..? Og heller komme tilbake som barselshormoner??

var sånn gjennom hele svangerskapet.. i starten var jeg bare sur og grinete.. Så gikk det over til at jeg blei veldig sår og gråt for ingenting.. alt fra søte reklamer til at kakene ikke blei perfekt til 30 årsdageb til forloveden min. mistet også ett egg i gulvet og gråt som bare det.. strømpebuksa raknet så gråt jeg enda litt mer.. og så gikk sikringen og da hylgrein jeg.. blei småsjalu, noe jeg aldri er..

Så med andre ord, lile greit å bli vant med det[:D] for hormonene har kommet for å bli[:D][:D][:D]

Har også plutselig merka at e e sjalu... Aldri vært noe problemer det før, men skikkelig følsom for tiden ha [:D]

i dag begynte jeg å gråte over sangen " vi har ei lita jente med øyne blå" begynte sikkelig og gråte..hjelpes meg[&o]

haha, jeg gir opp jeg.. I går var jeg så lei/nervøs fordi jeg ikke følte meg noe gravid, og ikke hadde noe særlig symtomer i forhold til alle andre..

Men så våkner villdyret! Har nettopp hatt et rasesi annfall fordi jeg har glemt å kjøpe sånne glass til urinprøven! og skal levere urinprøve imorgen...! Naboene tror sikkert jeg og gubben har hatt DEN krangelen!! [:@][&:]

Back
Topp