HORMONER OG TÅRER *OPPDATERT*

Marit 83

Elsker forumet
Vi driver med husbygging...i dag stod min kjære og banket på lekter som jeg kutta til etter hvert som
han ropte hvor lange han skulle ha de...vi hadde holdt på noen timer da han plutselig
ropte at "NEI, fanken, jeg sa feil mål...de skulle vært 5 cm lengre..."
Jeg ble så irritert og oppgitt at jeg tok ett pledd, la meg ned på gulvet og tårene sprutet ut av
øynene mine i over 15 minutter...fikk ikke til å stoppe heller... [&o] 
Er DET noe å gråte for da liksom...ehh...nei det hadde jo bare vært å kutta-til nye lengder...åh
herre...stakkars mann som ikke skjønte noen ting når han såg hvordan jeg låg der å hulkskreik midt på gulvet...

Så JADDAAAA, her også har hormonene inntatt sin plass... [&:] Og jeg liker det IKKE...[8|]

ja, uff, sånn er jeg oxo!!!!!!!!

Jeg sitter på kvelden eter jentungen har lagt seg og ser på friends, og ler å griner om hverandre[:D]
Gubben bare rister på hodet å kjønner ikke hva jeg driver med[:D][:D]
Jeg er enig med deg, jeg liker det heller IKKE!!!!!

Vet åssen det er.. Dattra mi har snart vært på ferie en uke så jeg savner henne utrolig mye.. Ingen kan nevne henne rundt meg for da begynner jeg å grine med en eneste gang [&:] flott med hormoner jah [8D]

ORIGINAL: Dalin87

Vet åssen det er.. Dattra mi har snart vært på ferie en uke så jeg savner henne utrolig mye.. Ingen kan nevne henne rundt meg for da begynner jeg å grine med en eneste gang [&:] flott med hormoner jah [8D]

Oi, skal vel tute for det hele denne uken som kommer jeg da...dattera mi har vært til pappa`n sin over 2 uker nå og kommer ikke hjem igjen før neste søndag om EN UKE TIL [&:] 

I dag IGJEN...herregud...jeg HULKA i litt over 1 time...for INGENTING faktisk... [8|] Jeg ble så sliten og nesten hyperventilerte til slutt...min kjære låg å holdtrundt meg og hjalp meg med å prøve å puste roooooolig...og endelig så fikk jeg det til...nå har jeg dusja og er er så sliten nå at jeg må gå å legge meg snart før jeg sovner på sofan her... [&:] 

Lurer virkelig på hvordan dette skal gå framover hvis det skal fortsette slik lenge liksom...hva om jeg begynner slik på jobben da?! Seriøst...da må jeg bare dra hjem altså...eller om det skjer på butikken...jeg klarer jo ikke styre det, for det bare kommer når som helst "som kastet på meg"... [&o]

Kan ikke huske at jeg gråt noe særlig ved første graviditet, litt var det selvsagt, men ikke i så høy grad som det er nå...det er rett som slett kjempeslitsomt... [:(] Flere som har hatt det slik tidligere graviditeter eller? Varte det gjennom hele graviditeten eller roa det seg...?! Jeg er skikkelig bekymra for dette jeg... [&o] [8|]

ORIGINAL: Marit 83

Oi, skal vel tute for det hele denne uken som kommer jeg da...dattera mi har vært til pappa`n sin over 2 uker nå og kommer ikke hjem igjen før neste søndag om EN UKE TIL [&:] 

mente hun har vært på ferie i snart 2 uker [8D] men ja tårene kommer fort [&:]

skjønner at det er slitsomt ja [&o] jeg hadde det ikke så ille forje gang jeg var gravid.. har blitt værre nå ja... får vel bare håpe at det blir bedre etterhvert [:)]

skjønner at det er slitsomt ja [&o] jeg hadde det ikke så ille forje gang jeg var gravid.. har blitt værre nå ja... får vel bare håpe at det blir bedre etterhvert [:)]

Ja jeg er helt utslitt etter all den gråtingen tidligere i kveld, må legge meg nå kjenner jeg... [&o] Bekymrer meg faktisk VELDIG...hva om dette skjer på jobben da?! Jeg jobber på småbarn i barnehage... [&:] KAN jo bare ikke begynne å HULKE da...PÅ JOBB!! [&:]

ja disse hormonene er ikke til å tulle med [:D]

sist gang så kunne jeg ikke se på Ekstrem oppusing, hulka og grein samtidig som jeg hylte ut. ÅÅÅÅ, så utrolig trist!!!
regner med jeg blir like lett å vippe av pinnen denne gangen også.. [&:]

men foreløbig har det ikke kommet noen utbrudd fra meg...

Back
Topp