Hormoner og kjekke mannebein

~Blikk~

Elsker forumet
Wohooooo sier jeg bare
Har aldri vært så veldig aktiv på gutte-sikle-fronten, men nå må jeg krype til korset å innrømme at selveste Langemann i Kaptein Sabeltann serien som går på nrk super hver søndag er ganske hot!emoticonEn fryd å se på barne tv plutselig, det liker vi, haha!

Merker dere noe til litt ekstra hormoner, eller er det bare jeg som plutselig bare har oppdaget noe bra?? Haha!

He he, jeg ble litt betatt av faren til Pippi Langstrømpe her om dagen så det er kanskje noe hormonelt på gang! 

Toneliza skrev:
He he, jeg ble litt betatt av faren til Pippi Langstrømpe her om dagen så det er kanskje noe hormonelt på gang! 

HAHAHAHAHA, åh, nå ler jeg godt her kjenner jeg! Er en greie med sjørøvere på gang her

Ha ha ha!! Ja, det tenkte jeg ikke på engang!!!

Frøken Muffin skrev:

Toneliza skrev:

HAHAHAHAHA, åh, nå ler jeg godt her kjenner jeg! Er en greie med sjørøvere på gang her

Smulan* skrev:
Langemann - er det han som var Scott Wallace i Hotel Cæsar? :)

Ja *rødmer* Men han er 1000 ganer mer sexy som langemann, eller er det hormonene tro???

emoticon hihihihihihihihih,

Smulan* skrev:
Langemann - er det han som var Scott Wallace i Hotel Cæsar? :)

Ja det er jo Håvard Bakke! Jeg var forelska i han når han spilte i Pelle og Proffen filmene :) hoho... skal innrømme at jeg også syns han er småfin som langemann ;)

Hahaha emoticon  Jeg ler HØYT...Har ikke kommet helt DIT ennå, men...
Har faktisk vært på samme dansekurs som "Langemann", og han er ganske kjekk i virkeligheten også ;)

Hihihi, festlig lesning...

Jeg syns den ordentlig langemann (han som har hatt rollen i dyreparken, Audun Meling) er den fineste langemannen. Syns forøvrig ikke han er noe veldig å trakte etter uten kostyme og jeg ble oppriktig skuffa når det var feil langemann på barnetv. Plutselig er greven av gral blitt langemann :-( *snurt*

Back
Topp