Hormoner og hud

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Noen andre enn meg som føler at de er tilbake i tenårene før de begynte på p-piller med huden i tiden etter forsøk?

I dag er det hudpleie-dag for å si det sånn, jeg er full av kviser og fet hud! Vanligvis er jeg helt fin, trenger bare smøre meg av og til, men nå er det helt krise.
Fortell meg at jeg ikke er alene, har dere merket at dere må behandle huden penere? Klarer jo ikke la være å pelle når jeg har vært så nervøs heller da!

Jeg har fått en del småkviser og fetere hud etter mange runder nå, ja[emoji22]

Omvendt her! Fikk masse kviser når jeg slutta på p-piller, og har fått bedre hud av hormonene og har holdt seg relativt bra i graviditeten! Så jeg håper det fortsetter når bebis er ute!!

Omvendt her! Fikk masse kviser når jeg slutta på p-piller, og har fått bedre hud av hormonene og har holdt seg relativt bra i graviditeten! Så jeg håper det fortsetter når bebis er ute!!
Oi! Det høres nesten fantastisk ut!

Oi! Det høres nesten fantastisk ut!

Ja, om det holder seg bra så![emoji12] Har fått litt arr og røde merker under huden, men det får jeg til å skjule med sminke! Etter p-pilleslutt fikk jeg store byller, mest på haka og rett under haka! Og full på både rygg og bryst! Så ikke ut!! Var helt forferdelig! Aner ikke hvor mange tusenlapper jeg har brukt på hudpleieprodukter, ansiktsbehandlinger ++ de siste 4/5 årene! AB-kur kan man jo ta, men jeg kunne jo ikke gjøre det siden jeg prøvde å bli gravid!!

Så i går kveld at kvisene på ryggen er tilbake, hurra :scared001

Jeg har vanligvis fet hud, men det har blitt mye verre etter siste forsøket. Har fått kviser over HELE ansiktet, og det skinner.

Del gjerne tips hvis dere har noen for å få bort den fetete huden!

Jeg har vanligvis fet hud, men det har blitt mye verre etter siste forsøket. Har fått kviser over HELE ansiktet, og det skinner.

Del gjerne tips hvis dere har noen for å få bort den fetete huden!
Tror jeg må ha meg en time hos hudpleier om ikke det blir bedre, rett og slett. :wtf:

Back
Topp