Hormoner og følelser

Frk. Gamlemor

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Uke 6+3 i dag. Og hormonene løper løpsk. Gråter for ingenting. Kjempe festlig. Bare litt glad, så spruter tårene, bare litt lei eller frustrert så renner de i strie strømmer.

Skulle ønske jeg hadde en dato for når det er over, for dette er slitsomt!

I tillegg er jeg så trøtt at jeg føler meg som en narkoman på jakt etter et nytt skudd, når jeg er på desperat jakt etter noen minutter med søvn..

Jeg er så trøtt at jeg kan sovne stående snart! Hormonene er der, noe mer forsterket enn tidligere men ellers bra! Blir jo lett rørt over ting. Kan også ha litt kortere lunte :p

Der er jeg også for tiden :rolleyes: utrolig lettrørt og litt vell kort lunte:angelic:

Godt å ikke være alene! Jeg er helt på felgen, orker nesten ikke gå opp trappene hjemme. Derfor sitter jeg i bilen å skriver nå :smiley-bounce022

I dag er jeg helt på tuppa... Bare griner og griner. Tar meg nær av den minste ting og føler meg helt håpløs :depressed:

Det er bra vi er flere og kan forstå hverandre! For meg går det i bølger heldigvis, slik at det ikke er sånn hver dag :)

Jepp, kjenner på det! Utrolig lite praktisk når man er lærer... Må virkelig ta meg sammen innimellom for å ikke bryte ut i gråt når elever forteller om helt "enkle" problemer. Har heldigvis gått bra til nå:p

Gråter av filmer, spesielt med dyr (vi har hund). Gråt til og med da jeg hadde mareritt og jeg ble lei meg da jeg våknet (handlet om besteforeldrene mine). Mannen har virkelig fått føle på at jeg er blitt en som gråter, noe som er veldig uvanlig til meg å være:woot:

Tar til tårer for ingen ting for tideno_O og kort lunte..... trodde jeg hadde det til vanlig men dette er mye verre :banghead:

Uke 6+3 i dag. Og hormonene løper løpsk. Gråter for ingenting. Kjempe festlig. Bare litt glad, så spruter tårene, bare litt lei eller frustrert så renner de i strie strømmer.

Skulle ønske jeg hadde en dato for når det er over, for dette er slitsomt!

I tillegg er jeg så trøtt at jeg føler meg som en narkoman på jakt etter et nytt skudd, når jeg er på desperat jakt etter noen minutter med søvn..
Sniker .
Føler så med deg :P

Jeg trenger all den sympati jeg kan få:p
Klarte ikke få opp en shocker på jobb idag (setter de opp relativt ofte), og den var av den SUPERENKLE sorten. Ringte en kollega foe å be om hjelp og han presterte å si "er du seriøs nå".. begynte å hylgrine midt i butikken :hungover::hilarious: det er butikksjefen sin det!

Klarte ikke få opp en shocker på jobb idag (setter de opp relativt ofte), og den var av den SUPERENKLE sorten. Ringte en kollega foe å be om hjelp og han presterte å si "er du seriøs nå".. begynte å hylgrine midt i butikken :hungover::hilarious: det er butikksjefen sin det!

Helt nydelig ❤️ heldigvis så varer dette (forhåpentligvis) bare et par mnd til :dead:

Back
Topp