hormoner og bekken

Femme Fatale

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Noen som fortsatt er veldig hormonelle.. begynner å tute av alt som er i nærheten av litt trist elle som har med barn å gjøre.. må holde meg unna triste barnehistorier.. tårene spruter..
Har blitt veldig flink til å trille laaaaange turer, men merker at bekkenet ikke er som det skal være.. hvor lang tid kan det ta??

Må bare få med at JEG ELSKER Å VÆRE MAMMA:D ELSKER DET!!!:D

Jeg har også problemer med bekkenet mitt, merker det veldig godt etter et par timer med trilletur. Lurer også veldig på hvor lenge dette skal vare. Kan bli litt strevsomt på jobb tenker jeg, har mye løft og stell der, men jeg gleder meg til å begynne på jobb igjen [:)]

Jeg har også blitt mer følsom etter fødselen. Og merker det også godt i bekkenet etter lange trilleturer. Vet ikke hvor lang tid det vil ta før det blir bra,noen sliter jo med det i mange år.

Jeg har alltid vært veldig følsom og tatt lett til tårene, det har ikke blitt noe bedre etter både graviditet og fødsel, for å si det sånn[8D] Alle triste historier går virkelig inn på meg...
Ang bekkenet så er det blitt myyye bedre enn det det var, men går jeg på lange trilleturer så kan det gjøre vondt, jeg blir ofte stiv og støl om kveldene da..

Back
Topp