Hormoner much?

kariness

Elsker forumet
Har i dag opplevd min første skikkelig hormonbombe i form av tårer!

Var på ski storsenter for å hente min bilstol med base! Og da jeg skulle ut ville jeg så veldig ha softis med lakris-strø! Jeg og mannen min gikk for å kjøpe. Men 20.43 (18 min før senteret stenger) sier dama bak kassa at de "stenger nå". Jeg bare "har du ikke tid til en softis en gang?". Og hun svarer at det har vært noe feil med softismaskinen i hele dag. Jeg ble så skuffa kjente jeg. Men sa "Åja" og gikk. Tror hun så skuffelsen min for hun ropte etter meg at se hadde softis i etasjen over.

Jeg kjente jeg var skuffa. Jeg ville bare gå, og mannen min ble nervøs for han så hvor skuffa jeg var. Han sa vi kunne gå opp å kjøpe oppe! Jeg tulla det vekk å bare "Neida". Men tårene kom. Mange. Haha. Jeg begynte å le og grine om hverandre. Det var en skikkelig nedtur å ikke få softis men så latterlig teit på samme gang.

Endte med å gå opp å kjøpe der! Beste softisen jeg har smakt! :D

ImageUploadedByBV Forum1357329938.218895.jpg

Det blir gode historier av hormoner :)

Kjenner meg veeeldig godt igjen! Og her er det ofte knytta til mat og matdrømmer. Hvis jeg begynner å tenke på en matrett / godis, forventningene bygges opp, og det ikke blir noe av - så blir jeg skikkelig irritert! Hadde SÅ lyst på Godt og Blanda fra Malaco her om dagen, og gleeeda meg sånn,... Dro til butikken KUN for å handle det. Og de hadde selvsagt ikke. Sleit litt med å takle det! Reagerte aldri sånn før, merkelige greier :) Nå fikk jeg igrunn litt lyst på softis...

Du sier det så fint lan77 <3

Jeg lo jo av meg selv for jeg visste at jeg var teit. Men jeg klarte ikke å la vær å gråte liksom :P

"Den følelsen" er så kjent. Men nyt det. Eneste gangen en kan virkelig gråte hvis noe går en i mot er når man er gravid:-)

Haha må jo le litt av det i ettertid :D har også hatt et av de utbryddene grunnet en bolle :p vi er søte også :p

Hihi ingen skal kødde med maten til en gravid ;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Jeg var sånn da jeg hadde født ;)
Kalles vel barseltårer, men hormonene er jo de samme! Gikk det minste imot mg gråt jeg som bare det...

Hehe, det er godt det er flere som har opplevd lignende. Jeg er veldig glad for at jeg tok så lett på det og skjønte at det var hormoner, ellers hadde jeg syntes litt synd på mannen min :p

Det er bra, for barseltårene blir nok verre...hehe. Grein hver dag i flere uker jeg, og jeg var ikke spesielt hormonell før fødsel, bare sånn vanlig.

Det er bra, for barseltårene blir nok verre...hehe. Grein hver dag i flere uker jeg, og jeg var ikke spesielt hormonell før fødsel, bare sånn vanlig.
Etter at jeg fikk barn er jeg MYE mer grinete generelt... Selv om det er værre nå som eg er gravid.. Trur det skjer noe når en får barn. Alle andres tragedier og gleder blir så nære fordi man tenker: " det kunne vært mitt barn" :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp