Hormoner i taket!!

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg klikket litt i sted! Som nevnt i en tidligere tråd er Veslegutt syk, derfor handlet jeg inn litt snop for å roe nervene... er litt sånn, trenger ikke mye men smaken hjelper :p satte meg i sofaen med ett halvt gullbrød og da smeller det fra mannen " du veit vel ikke ditt eget beste du eller? Må jeg virkelig fortelle deg at du må passe på babyen? Husk at du garantert får svangerskapsdiabetes!" Da så jeg svart! Kastet fjernkontrollen på han foran Veslegutt og har verdens dårligste samvittighet:( Ble helt satt ut jeg.... uff måtte bare lufte tankene...

Off, skjønner GODT det klikket for deg!!! For en tone! Hvorfor sier han at du garantert får svskapsdiabetes? Det går jo an å spise litt godteri innimellom for de fleste :) Skjønner du fikk dårlig samvittighet da, særlig siden lillegutt var der og så på... :P

Skjønner godt det klikket for deg!!!! Jeg hadde sikkert gjort det samme :p Noen ganger kommer det bare skikkelige teite utsagn fra disse mannfolka altså...

Huff, da hadde faktisk jeg også blitt rimelig sint :P Syns ikke det var så veldig gjennomtenkt av han å si det på den måten..? Tror disse mennene hadde hatt godt av å prøve å være gravid en ukes tid, så hadde de kanskje hatt litt mer forståelse for hvor energiløs man blir, og hvor tungt de minste og rareste tingene kan være enkelte dager. Man må jo desutten kunne unne seg en liten sjokolade en gang i blant :-)

Oi da. Tenkte ikke helt før han snakket høres det ut som.... Skjønner godt du ble sint, jeg!

Takk jenter! Ja, jeg blir liksom aldri SÅ sint liksom! Så dette var en ny erfaring! Håper ikke veslemann husker så mye av det da...

Ja, jeg har vel egentlig kapitulert litt nå... alt for mye å tenke på....

For en teit ting å si. Det må jo være lov med en liten sjokoladebit en og annen gang. Tror ikke at de helt skjønner at de skal være litt forsiktige med hva de sier noen måneder framover :laughing002

Skjønner veldig godt at du ble sint, hadde blitt sint selv :p

ja, vi går rundt å ler av det nå :) Men liker ikke at hormonene mine er såpass ute å kjører! Var jo selvfølgelig ikke snilt sagt av han heller da men,... :)
Du har litt ekstra å stri med fra før av nå da, ikke rart det tippet over for deg ;)
Mulig mannen din mente det i beste mening, men litt takt og tone hadde gjort seg.. Det må ha hørtes mye bedre ut i hodet hans før det kom ut :P

Skikkelig dårlig gjort av han, jeg hadde reagert med sinne selv. At det går ann... Alt med måte. Om man koser seg med et halvt gullbrød no å da har iike så mye å si. Det hadde værre hvis du hadde sittet å gafflet i deg en stooor plate med sjokkolade... Toil kail.

Back
Topp