Hormoner i fri flyt.....

*Labambie

Forumet er livet
Fra det ene til det andre, hvor lenge holder det på egentlig? Jeg er i ferd med å klikke, føles som om jeg er i puberteten på nytt! Akkurat nå begynte jeg å grine helt utrøstelig bare fordi jeg garantert ikke blir noen god mor. Logisk vel, å bare begynne å tute? 

Det er sterke krefter som jobber i kroppen ja. Kjenner det litt allerede jeg også. Ikke så mye humørsvingninger egentlig, men at jeg er mye mer lettrørt enn vanlig. Jeg gråter vanligvis ikke av filmer og slikt, men nå blir jeg rørt av alt mulig. Det er som regel mitt første hint om at jeg er gravid.

hehe tror du kan forberede deg på den fram til ungen er ute ;)
Jeg og er lettere på tårene når jeg er gravid..

Før jeg testet var jeg helt hysterisk, kunne hylgrine flere ganger daglig helt uten grunn. Det har heldigvis roet seg litt, hehe, men kan fort bli litt nebbete mot mannen min.

Hehe, det blir nok ikke bedre på ei god stund.. Forrige gang kunne jeg få tårer i øynene og klump i halsen bare noen sa noe fint til meg. Og etter fødselen gråt jeg både av bekymringer, og fordi jeg var totalt oppslukt i den lille nydelige :) Det er vel bare å prøve å tenke over at man ikke er urettferdig mot dem rundt oss, ellers er det jo ikke noe farlig å være lettrørt ;)

Back
Topp