Hormoner i ansiktet å kroppen :/

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Gutten vår på straks 4 uker har fått små kviser i ansiktet... Er det hormoner i melka som gjør det til? Noen som har tips til hvordan han kan bli kvitt dette? :-) Vi badet i går å hadde litt babyolje i vannet, etter da ble det bare mer å mer ;o

Gutten vår på straks 4 uker har fått små kviser i ansiktet... Er det hormoner i melka som gjør det til? Noen som har tips til hvordan han kan bli kvitt dette? :-) Vi badet i går å hadde litt babyolje i vannet, etter da ble det bare mer å mer ;o

Jeg synes det hjalp med Bepanthen salven. De tørker til slutt ut og så blir det mye flass. Da har jeg smurt med en lotion som jeg fikk som prøve i apotekpakka :)

Mini har fått masse røde "melke"-prikker i ansiktet de siste to dagene.. Er jo helt normalt, og det går over av seg selv. Akkurat nå ser det ut som han er på sitt verste i puberteten :p

Mye utslett her og i hans ansikt, med hvit prikk, han er 5 uker, helsesøster sa det kom av hormoner og ikke er plagsomt.

Merker at min egen ansiktshud også er litt på tur nå, i tillegg har jeg i dag fått utslett på albuene.

Mye greier med kroppen gitt

Her har vi en gutt med masse hormonutslett i ansiktet, og en med tre små prikker på kinnet. De er fire uker så tar tid å gå over visst...

Back
Topp