hormoner,hormoner,hormoner!

maltesers

Forumet er livet
Nå tror jeg virkelig de har kommet for fullt her!! Har igrunn ikke merka så mye til det før nå. har akkurat sitti å sett på "Små folk,stor verden" der en venn av familien hadde gått bort! Herreguuud jeg sleit!! Jeg gråt og gråt, men når sambo gikk ut døra begynte jeg virkelig å hikste!!! Herreguuuud hva skjer!? Veit jeg er følsom altså, men detta tok jo helt av[8D]
Godt han gikk ut døra når han gjorde[8D][8D]

Hihi huff, skal ikke være lett med disse hormonene.. Det går heldigvis over om en god stund [;)]

sliter litt med tårer her og... Såg film en kveld. og tårene trilla gjennom hele filmen og på slutten satt eg og hiksta og stortuta!! Og på jobben kom det ei lita jente med bilde av sin nyfødte lillebror.. gu kor eg sleit!!!!men eg klarte å holde tårene inne da heldigvis!! skal ikke mye til kjenner eg.. tuter av den minste ting.[8|]

jeg har alltid vært følsom, men pleier ikke å hikste sånn på den måten![8D]

Her har også hormonene kommet for fult. Jeg har helt dilla på blåbær fra bendIt, så på torsdag skulle jeg på butikken for å handle meg en pakke eller to. Og til min store sorg var de gått tom. Jeg begynte rett og slett å gråte til han som jobber i frukt og grønt avdelingen, og han ble helt satt ut. Var på butikken igjen i går, da kom han bort til meg og sa begeistret at de hadde fått inn nye blåbær. Og jeg jublet.... Hehe... Da var den dagen redda liksom [;)][;)][;)]
Men synes jo kanskje det er litt flaut at frukt og grønt mannen husker meg igjen. Sikkert ikke så ofte kundene gråter til han [;)][;)][;)]

[:D] Vittig!

Jeg også er utrolig følsom for tiden. Så "The last song" på kino, og gråt så tårene trillet på slutten av filmen... [;)]

Back
Topp