Hormoner for fult?

Ønskegull

Glad i forumet
Assistert-jentene
Januarlykke 2020
Er så nedfor, sint, irritert, oppgitt, bekymra å alt.... Uten at jeg egentlig kan sette fingeren på hvorfor.. Skal ikke mye til for å vippe meg av pinnen for å si det sånn. Er jo heelt sikkert bare hormoner, men uansett så er det noe dritt :( Flere som sliter om dagen? Er 7+2 i dag, og håper dette er "toppen", og at det bare blir bedre fra nå av..

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Åååh, du jeg kjenner meg så godt igjen. Er skikkelig sur og irritert for alt og ingenting.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg også! Stakkars mannen min får gjennomgå! Tar meg heldigvis fort inn igjen og sier unnsjuld. Ble skikkelig sint og på gråten i sta når han hadde glemt å kjøpe partybrus til meg når han var på butikken . Stakkars mannen, ble så sjokkert at han gikk ut for å handle en før jeg selv forsto at det var litt drøyt å bli sur for det;)

Har det på¨samma måte. Desverre går det litt ut over 3 åringen ( snart 4 åring ) som virkelig vet hvordan man kan trykke på de " rette" knappene for tiden.

Jeg kan ikke annet enn å rekke opp handa :p

Vet akkurat hva du prater om... Glefsa til en kollega i dag... Huff!! Måtte be om unnskyldning etterpå...
Håper hormonene blir mer i balanse snart!

Haha vet du hva. Jeg er utplassert barnehage og i dag trampet jeg avgårde i fullt sinne fordi en 4åring vant i bildelotto.. såeh ja :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha vet du hva. Jeg er utplassert barnehage og i dag trampet jeg avgårde i fullt sinne fordi en 4åring vant i bildelotto.. såeh ja :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Godt å høre at vi er flere.. Har vært skikkelig tøft hittil altså, for jeg gråter av nesten alt. Å når jeg blir sint så gråter jeg etterpå.. Sambo begynner og bli sliten av meg :p Har dessverre hatt noen runder i dag. Skjønner jo at han ikke orker alt for mye, å jeg får såå dårlig samvittighet.. Har verken barn fra før eller jobber akkurat nå, så slipper heldigvis å tenke på å være sint på andre :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Ups. Skulle ikke quote der :)

Det er litt hormonella ute og går her også ja.
Er lettere sur og mer utålmodig nn vanlig...

Sent from my iPad using BV Forum

Hormontrollet kunne ha drept mannen, herlighet, stakkars mann.. Kniper om hormontrollet og rister det noen ganger, men det ser ut til å hjelpe lite. Men han tar selvsagt å minner på trollet at han ikke bryr seg så hardt på grunn av den lille som kommer om noen mnd, det gjør meg veldig glad :)

Ganske irritabel fortiden, mannen min bruker laaaang tid på ting og jeg holder på å koke. Jeg kjefter og glefser for alt og ingenting. Blir sinna for jeg sitter på do å det tar litt lenger tid fortiden. Alt mulig kan irritere meg noe grenseløst. Og tårene sitter til tider løst. Men jeg griner aldri foran folk, så kjempe veldig med å holde dem igjen!

Desember 2014

Bruker App

Liker ikke gråte foran folk jeg eller, så jeg setter meg med hodet i henda på sengekanten og slipper tårene til, og så føles det bittelitt bedre etterpå :)

Back
Topp