Hormoner eller ikke???? *lang*

Vepsen

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
usj... da er det knute på tråden mellom bf og meg....[&o] endte med at han bare reiste like før vi skulle på påskemiddag hos familien. Vi var uenige om noe, og hadde sittet sammen i bilen 1 time før vi ankom. Når vi er fremme, så skal han prate om dette! fordi jeg ALLTID lager sur stemning når vi skal noe sted visstnok. Jeg ender opp med å begynne å grine... noe som ikke er spesielt gøy rett før vi skal inn! hadde han pratet til meg i vanlig toneleie så hadde det gått mye bedre... men når jeg får den slengt i trynet "at hvorfor pokker jeg skal vite alt mulig, hvor jævlig dobbeltmoralsk jeg er, og han hvertfall ikke gidder å si noe fortrolig til meg", så renner det over rett og slett! vet jeg skulle hatt baller nok til å be han om å slutte å prate sånn til meg! herregud vi er da voksne folk....[&o]
så enda et familieselskap som jeg dukker opp i alene...(han synes uansett ikke at familie er spesielt viktig[:(]) så i går gadd jeg ikke å finne på noen unnskyldning for han og forklarte at han hadde dratt fordi jeg "oppfører meg så vanskelig". (bestemor lurte på om ho skulle ringe og forklare han at han ikke kan gjøre sånn rett før fødsel[8D])
har forventer seg nå en unnskyldning fra meg, fordi jeg utsetter han for psykisk terror[:o]

jeg vet rett og slett ikke om jeg orker mer... uansett hva, så er ting min skyld, og det er jeg som er vanskelig! skal vi diskutere noe, så kan det ta 3 timer!!!!!!!! og jeg ender opp med "feber",(sikkert pga tulla i magen) totalt utslitt, og bare må gå å legge meg.
synes det er så rart, for på jobben, får jeg skryt fordi jeg er utrolig god på kommunikasjon og det å skape et godt miljø rundt meg. sjefen min sa det siste dag også at jeg var den som fikk mest skryt fra eksterne samarbeidspartnere og!
nei... vet ikke hva jeg skal tro jeg[:(] har langvarige forhold bak meg, og ingen av de har vært slik som dette! kanskje vi bare driver frem det verste i hverandre?!
bare sliten og lei og orker ikke ha det sånn nå like før tulla skal komme!

har pakket med meg saker og er hjemme hos mamma nå.... trenger litt tid til å tenke, i fred og ro. Endte opp med masse vonde kynnere og murringer i ryggen i går, så tror det er best at jeg er her.

var godt å få ut litt... takk, hvis du orket å lese hele denne!

Uff..sender deg en stoooor klem

Huff, jeg vet ikke helt hva jeg skal si... Jeg håper dette går over.

Det kan jo hende at han synes det er litt skummelt at han snart blir pappa og at han har mye å tenke på han også. Ikke godt å si hva disse mannfolka tenker noen ganger. De er ikke alltid like flinke til å uttrykke det de egentlig mener heller.

Nå vet jo ikke jeg så mye om deres forhold sånn til vanlig da, utenom graviditeten, osv. Sender deg en trøsteklem og håper dere får snakket ut sammen på en rolig og saklig måte

Huff, føler virkelig med deg, dette trenger du ikke nå! Jeg vet jo heller ikke hvordan dere har det ellers, men har burde ihvertfall ikke oppføre seg sånn nå! Bra du har kommet deg til mamma'n din, sender trøsteklem jeg også.

Takk for klemmene!
han har vært stepappa til flere barn, så dette er hans første biologiske. han tenker at det ikke blir noe stor forandring når tulla kommer. Han skal leve helt som vanlig[&:]

og ja... hadde han kunnet pratet rolig og saklig med meg, så hadde ting vært veldig mye bedre for min del. ofte ender det opp med at han kommer med lange avhandlinger om åssen jeg er..... det har jeg i skriftelig versjon også!
jeg gidder ikke holde på sånn. jeg tror ikke saken blir bedre av å hakke og prate nedlatende til hverandre..... så jeg ender som regel opp med å høre på og si beklager, unnskyld osv, bare for å få en ende på kranglene/diskusjonene.

men så er jeg jo veldig glad i han og da....

ORIGINAL: baby.no

Høres ut som noe du ikke trenger no rett før fødsel!![:(]
veldig kjedeligt at dere har det sånn no[&o]
Håper virkelig det ordner seg for dere....

og du "venterpågullet":
den smilien du satt inn??
den klemmer ikke,hihi[8D]de holder på med noe annet,hehe....[;)]bare sånn at du vet[8D]
men den er jo morsom da...hihi

HAHHHAHAHAH[:-] så flaut[8D]

Back
Topp