Hormoner altså!

Anili

Forelsket i forumet
Hjelp hormonene tar visst helt overhånd her allerede! Irritabel er ikke dekkende for hva jeg føler...dette er altså pms ganger ti:eek: Det virkelig koker, også rent fysisk, blir glovarm i hodet og måtte faktisk gå en tur ut i regnet i sted for å kjøle meg ned:p

Akkurat nå er det stebarna som går meg mest på nervene (mine egne er hos faren akkurat nå), begge er tenåringer og roter over hele huset samtidig som de maser hull i hodet på meg om alt de mååå ha.... Er egentlig fryktelig glad i dem da, men i kveld har jeg kjefta mer enn jeg har gjort hele siste måneden:wideyed: Samboer er også fryktelig irriterende, har måttet ta meg sammen flere ganger i dag for ikke å snappe helt:D

Det er jo litt komisk at jeg allerede (4+1) har blitt et sånt hormontroll, samtidig blir jeg litt bekymra for hvordan dette skal bli fremover. Er ikke godt å bli så frustrert hele tiden, har vært på gråten av sinne flere ganger i dag og lurer nesten på hvordan jeg skal holde ut med å bo sammen med denne slitsomme familien fremover:D

Andre som har det slik? Må jeg forvente å være et slikt troll i 8 måneder til, eller roer det seg? Har glemt hvordan det var;)

Jeg har det sånn. Er så utrolig hissig som jeg aldri har vært før!
Og utrolig overfølsom! Griner for ingenting. Helt ubrukelig.

Jeg blir ikke sint, men jeg blir skikkelig lei meg for de minste småting! Kan sitte og se på tv, og plutselig renner tårene...

Jag är också väldigt irritabel och extremt känslig om dagen, gråter för allt och ingenting. Skulle med bussen som körde ifrån mig, då blev jag sittandes i busskuren och gråta :sad015 haha som om det hjälper liksom :P

Til vanlig er jeg veldig systematiske og nøye på alt, blir fort sint om alt blir ikke som det skal...Men når jeg er gravid er jeg veldig rolig og slappet. ...

Mannen min ønsker jeg var gravid hele livet

Back
Topp