Hormoner <3

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ja, her tar de helt av...
Jeg ler og jeg gråter....noen ganger så gjør jeg det samtidig også...
(f.eks de gangene hvor jeg har spist love heats pga så sinnsykt med halsbrann - så raper jeg så lenge at jeg mister pusten. Ler meg ihjel over rapen, men gråter for det er så fortvilende og ubehagelig...)

Ting/inntrykk jeg syns er fine kan få meg til å gråte. Bare litt solskinn fikk frem tårer.
Og så har vi de dagene hvor jeg tenker at noe kan gå galt med den lille - og da kommer krokodille-tårene fram gitt...

Dette var bare latter og tårer... Vi har også de tilfellene hvor jeg lager stor baluba over at jeg føler meg overkjørt etc i forhold til baby og familie...
Viser seg i ettertid at det er ingen som har sagt noe dumt til meg - jeg har bare overtolka ting til de grader..
Blir helt oppgitt av meg selv jeg...

Andre som er like ustabile som meg eller?

Joda, her er det også sånn. I går gråt jeg når jeg skulle legge meg fordi jeg er heldig :P Og i dag gråt jeg fordi jeg alltid er så uheldig (når jeg falt ned trappen) :P

Hehe.. Stakkars deg. Det hørtes ille ut!
Eneste jeg merker er at tålmodigheten min ikke er der den vanligvis er :P Desverre i forhold til alt og alle rundt meg!
Jeg er ei ordentlig sur kjerring til tider.

F.eks forrige helg; Mannen lot meg sove lenge, ble vekt til frokost - egg og bacon. I stedet for å være glad fordi jeg fikk sove og ble servert så ble jeg faktisk sur fordi egget var for stekt og baconet var kaldt :P
Jadda!!!... Kjempe stolt av meg selv ;) Litt av ei megge...

I går stabla jeg panteflasker i poser på kvelden og da jeg hadde satt posen pent på gulvet så veltet hele driten og da presterte jeg faktisk å sparke posen i veggen så ALLE panteflaskene føyk veggemellom noe som resulterte i at den ene flaska veltet den nye pakka med cornflakes så den datt uttover HEEELE kjøkkengulvet :P

Jadda... Da gikk jeg å la meg og var vel kanskje litt på gråten ;)
Mannen kom sent hjem og skjønte ikke bæret av hva som hadde skjedd på kjøkkenet stakkar :P
Til mitt forsvar så er jeg overhodet ikke sånn til vanlig :P Føler bare at jeg er så mye mer sliten denne gangen og det resulterer igjen i dette sinne... :(

Hehehe jeg synes den flaske historien var kjempe morsom! Også til og med corn flakesen som datt overalt. Huff! Hadde bare lagt meg jeg også. Tryggest det, ellers hadde sikkert mer velta også ;)

Jeg er bare veldig sentimental når jeg ser på tv. Så for eksempel på den serien om en skole. Komiker som spiller masse roller. Jeg husker ikke navnet på serien jeg. Men det var en lærer som ville invitere elevene hjem på filmkveld og ingen av elevene ville komme. Og han ble så lei seg at tårene mine begynte å trille. Av en komedie...

Hehehe jeg synes den flaske historien var kjempe morsom! Også til og med corn flakesen som datt overalt. Huff! Hadde bare lagt meg jeg også. Tryggest det, ellers hadde sikkert mer velta også ;)

Jeg er bare veldig sentimental når jeg ser på tv. Så for eksempel på den serien om en skole. Komiker som spiller masse roller. Jeg husker ikke navnet på serien jeg. Men det var en lærer som ville invitere elevene hjem på filmkveld og ingen av elevene ville komme. Og han ble så lei seg at tårene mine begynte å trille. Av en komedie...

Hehe :P Huff.. Ja, det var jo egentlig så utrolig komisk hele greia, det er bare at det føles ikke sånn når man står midt oppi det. Hehe.. Huff..

Kjenner meg igjen i det å gråte av tv/ film... Sukk.. Litt slitsomt ikke å greie å ''holde tilbake'' sånn som man kanskje vanligvis ville klart :P

Åh, berg- og dalbane her også ja... Har ledd og grint samtidig flere ganger,og mannen vet ikke helt om han da skal trøste meg eller le med/av meg ;-) Haha!

En dag begynte jeg å grine da jeg stod i vinduet og så mannen sykle av gårde til jobben. Haha... Fordi jeg var så glad i ham... ;-)

Og så blir jeg lett sint ja... I går fordi mannen tok på magen på feil måte da han kom hjem fra jobb..... Stakkars snille gode mannen min <3

Hehehe :D for noen historier dere har!
Jeg er jo ingenting i forhold...
Er jo ikke snilt av meg å le....men hvis dere ser hva dere har skrevet en gang senere, så ler dere sikkert også.

Gleder meg til å høre om flere utbrudd! Skal sannelig legge til flere av mine når de kommer :-)

Jeg får bare utbrudd hvis jeg er sulten jeg. Da er det en som skjønner ganske fort hva han bør gjøre for å fikse på humøret :D

Åh de kjære hormonene :p er jo litt morsomt å lese om episodene deres.
Jeg var en smule hormonell på begynnelsen, men nå har det roet seg veldig. Ikke sånn kjempe hormonell egentlig. Kanskje en dag innimellom jeg er litt irritabel, men ikke så mye lei og gråtete nå. Tror sambo er glad for det :p

Jeg har klart meg fint foreløpig (mannen sier så), men jeg kjenner at det krever MYE av meg å ikke gå utbrudd innimellom.

Det jeg ikke har klart å stoppe er to hysteriske latteranfall. Har aldri ledd sånn før! Skikkelig hysterisk latter og tårene spruter. Har heldigvis bare skjedd hjemme, men hadde det skjedd i offentligheten hadde folk trodd jeg var gal :)

I dag sto jeg i kø foran kasse på Ringo (av alle ting) og skulle betale noen bursdagsgaver.
Hun som sto først trengte hjelp så hun fikk hjelp og gikk en tur.
Så kom det plutselig ei gammal dame og valser bort til kassa RETT foran meg som sto der fra før med armene fulle av leker - rimelig gravid og en halv rastløs 3-åring på slep.
Så kommer ei ny kassadame og begynner å hjelpe gamla så jeg måtte jo reagere :laughing021 ;
Jasså! Er det ikke noe kø her da?... Smeller det fra hormonene :disgust
Den (stakkars) gamle dama; spilte jo ganske ''oiiii - joda''.
Hun hadde vel bare ikke sett meg siden vi var ganske så usynlige men jeg fikk da betale for mine leker før henne! :finger002 :laughing002

Og her i forrige uke var det vel da jeg lunchet med en venninne av meg og jeg kan skrive under på at 7 av 10 nistirra på meg og magen min og jeg følte meg ikke så fresh den dagen!
Til slutt ble jeg bare så lei så når vi satt og spiste og ikke bare et venninnepar men 2 forskjellige venninnepar på bordene rundt oss begynte å stirre så klarte jeg ikke å holde kjeft :confused013 ...;

Da sa jeg ganske så høyt; Jøssenavn så man er på utstilling i dag da! :happy3
Ja, jeg har hatt SEX og er gravid! :happy112

De glante ikke noe mer etter det :)
Verdt å nevne at jeg ikke vanligvis bryr meg så mye om det fordi jeg selv sjeldent glaner på andre, jeg er også en sånn man fint kan smile til om det er det du ønsker men når det blir konstant nistrirring i løpet av en dag da ble jeg faktisk lei!!! :glasses9

I dag sto jeg i kø foran kasse på Ringo (av alle ting) og skulle betale noen bursdagsgaver.
Hun som sto først trengte hjelp så hun fikk hjelp og gikk en tur.
Så kom det plutselig ei gammal dame og valser bort til kassa RETT foran meg som sto der fra før med armene fulle av leker - rimelig gravid og en halv rastløs 3-åring på slep.
Så kommer ei ny kassadame og begynner å hjelpe gamla så jeg måtte jo reagere :laughing021 ;
Jasså! Er det ikke noe kø her da?... Smeller det fra hormonene :disgust
Den (stakkars) gamle dama; spilte jo ganske ''oiiii - joda''.
Hun hadde vel bare ikke sett meg siden vi var ganske så usynlige men jeg fikk da betale for mine leker før henne! :finger002 :laughing002

Og her i forrige uke var det vel da jeg lunchet med en venninne av meg og jeg kan skrive under på at 7 av 10 nistirra på meg og magen min og jeg følte meg ikke så fresh den dagen!
Til slutt ble jeg bare så lei så når vi satt og spiste og ikke bare et venninnepar men 2 forskjellige venninnepar på bordene rundt oss begynte å stirre så klarte jeg ikke å holde kjeft :confused013 ...;

Da sa jeg ganske så høyt; Jøssenavn så man er på utstilling i dag da! :happy3
Ja, jeg har hatt SEX og er gravid! :happy112

De glante ikke noe mer etter det :)
Verdt å nevne at jeg ikke vanligvis bryr meg så mye om det fordi jeg selv sjeldent glaner på andre, jeg er også en sånn man fint kan smile til om det er det du ønsker men når det blir konstant nistrirring i løpet av en dag da ble jeg faktisk lei!!! :glasses9
woooosh.....der var det hormoner gitt!
Men bra du sa ifra da...det var jo din fulle rett! (en skal jo ikke finne seg i alt heller)

"Ja, jeg har hatt SEX og er gravid" Digger den!

Stå på og fortsett med gnistene ;-)

woooosh.....der var det hormoner gitt!
Men bra du sa ifra da...det var jo din fulle rett! (en skal jo ikke finne seg i alt heller)

"Ja, jeg har hatt SEX og er gravid" Digger den!

Stå på og fortsett med gnistene ;-)

Haha :P Bare å skygge banen når jeg er på senteret asså! :smiley-angelic006

Hahaha :) Mye som skjer om dagen skjønner jeg...:)

Her merkes det igrunn ikke så mye til hormonene bortsett fra at tålmodigheten min med storesøster & med barna jeg jobber med ikke er den samme som før...Får en del dårlig samvittighet for det ja..

Jeg skulle fylle bensin i dag tidlig, og det var som vanlig mandags morgen mye kø ved pumpene. Da damen som hadde fylt foran meg i køen ikke flyttet bilen sin før hun gikk inn for å betale, ble jeg fly forbanna. Jeg klarte å beherske meg så jeg ikke skrek til ho når ho kom ut igjen, men da jeg skulle fylle selv så jeg stjerner i lufta og måtte ligge med bena høyt bak i bilen før det gikk over. Haha.. Uff. Jeg sliter utrolig med hormoner. Ikke noen fysiske over, men jeg er blitt et monster til tider:-/

Jeg er helt håpløs og griner for alt. Når jeg først setter i gang er det så vanskelig å stoppe. Ler mens jeg griner for jeg vet jo at det jeg griner for er bare tull. Mannen er heldigvis veldig forståelsesfull og trøster meg selv om det ikke er noen grunn for å gråte. Godt det bare er 3 mnd igjen med denne irrasjonelle oppførselen.

Jeg har ikke mange utblåsninger, men merker jeg blir litt lettere irritert og lei meg enn vanlig. Min samboer er vel litt mer av den rampete typen, for han fyrer under når han merker hormonene spiller meg et puss, så da får han som fortjent, nemlig en skikkelig skjennepreken! LOL Vi ler av det etterpå for begge vet jeg er hormonell og begge vet at han plager :P

Back
Topp