Hormonene leker med hodet.

Therese W

Gift med forumet
I natt drømte jeg at pappa'en til mini i magen(min kjære) ble påkjørt fra siden av en svær lastebil. Han overlevde ikke.
Min verden gikk i 1000 knas. Jeg visste seriøst ikke hvordan jeg skulle fungere etter å ha mistet han.
Jeg trodde aldri jeg skulle få se han igjen. Men en dag viste han seg i gangen. Han smilte og symboliserte at jeg skulle komme. For han ville vise meg noe. Men jeg freaket helt. Så våknet jeg.
Det er et av de jæveligste drømmene jeg noensinne har hatt. Håper aldri aldri at det skjer.

Noen andre som har hatt helt grusomme drømmer?

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Eg har drømt at datra mi vart påkjørt!! Jævligaste eg har opplevd i heile mitt liv!! Orker ikkje gå i detalj.. Fikk litt små traume etter drømmen! Var livredd for å drømme igjenn :(

Er visst vanlig å drømme om sin største frykt når man er gravid.. :/

Har og drømt at mannen min har vert utro.. holdt på å drepe han når eg våkna!
! :p

Eg har drømt at datra mi vart påkjørt!! Jævligaste eg har opplevd i heile mitt liv!! Orker ikkje gå i detalj.. Fikk litt små traume etter drømmen! Var livredd for å drømme igjenn :(

Herregud, så forferdelig den drømmen med datteren din. Hadde vært helt ødelagt flere dager etterpå jeg.

Litt morsomt det med mannen din da. Hehe. Han skjønte sikkert masse :p

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Jeg har hatt mye mareritt dette svangerskapet. For par uker siden drømte jeg at yngre sønnen drukknet og jeg rev han helt blå opp fra vannet. Var helt grusomt!
I morges vekket sambo meg fordi jeg gråt i søvne. Da drømte jeg at han var på byen, skelte meg ut og sa til meg at han skulle finne en annen en for å dra med hjem.

Slitsomt med disse drømmene

Er det vanlig? Så rart.. Jeg har også begynt å drømme slike fæle drømmer!

Jeg trodde jeg va ved å få angst igjen jeg, for av og til vet jeg ikke om jeg sover eller om jeg tenker katastrofetanker igjen. Senest i dag drømte jeg at Aron ble påkjørt.

Jeg har hatt sykt mange mareritt etter jeg ble gravid.:( Rare og ulogiske drømmer.
I natt drømte jeg at jeg så mannen min kysse søskenbarnet mitt :( og jeg ble helt knust så jeg reise vekk og traff Julia Roberts og ble bestevenn med henne :p hun hjalp meg med livet (hun var litt sånn som i eat,pray and love)

Sliter også med mareritt! Drømte natt til fredag at datteren min ble kidnappet! Jeg var helt hysterisk da jeg våknet!! Det er så fryktelig med virkelighetstroe drømmer!

Herregud, så forferdelig den drømmen med datteren din. Hadde vært helt ødelagt flere dager etterpå jeg.

Litt morsomt det med mannen din da. Hehe. Han skjønte sikkert masse :p

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Han skjønte fint lite når han våkna til : om du noken gang er utro kapper eg snabben av deg! Hahaha..

jeg drømmer også mange grusomme drømmer for tiden!! våkner dyvåt av tårer, og våkner av at jeg hulker HØYT! det er helt grusomt, og jeg er redd for å sovne igjen.. også er drømmene så alt for virkelige!! har drømt at sønnen vår dør (husker ikke hvordan han døde), og har drømt at min mor skal dø... håper jeg får slippe å drømme flere av disse drømmene!

Jeg har drømt MANGE netter nå at det er broren til mannen som egentlig er faren til barnet!!! Det er ekkelt det:P

Har ikke drømt så mye fælt... Men mange ganger rett før jeg sovner, pleier jeg og falle på isen en plass, og våkner av at jeg tar meg for med armer og ben :p

Back
Topp