Hormonene løper løpsk ...

Spirevipps

Forelsket i forumet
Merker det er mye å tenke på for tiden.. veldig sliten og sårbar.. tenker mye negativt . Flere som har det sånn? Er så drit å ikke kunne hjelpe til hjemme med søsken pga dårlig form. Blir rett og slett sprø av tanken på at det er 5 uker igjen.. blir misunnelig når folk føder nå, selv om det er noen uker igjen vil jeg bare bli ferdig:oops::oops::oops:

Samme her. Merker at hjernen ikke helt klarer å henge med dersom jeg begynner å stresse, og da slipper det liksom ikke lenger heller.

Ja... jeg burde bare holdt senga dagen lang. Men har ikke samvittighet til det heller. 2 åringen vil være med mammaen sin. Og jeg prøver å avlaste faren litt og. Men blir sykt fort sliten og trøtt... :-/

Ja... jeg burde bare holdt senga dagen lang. Men har ikke samvittighet til det heller. 2 åringen vil være med mammaen sin. Og jeg prøver å avlaste faren litt og. Men blir sykt fort sliten og trøtt... :-/
Her blir det mye til at de to eldste, som skulle hatt hjemmeskole, passer minstemann fordi jeg er trøtt og ubrukelig og mannen min har et prioritert yrke,

Kjenner på hormonene ja, mer hormonell nå en noen gang i svangerskapet.
Dagene går stort sett greit, men noen dager er jeg mer sårbar eller irritert. Slitsomt, minner meg om dagene med p-piller.

Og jeg er relativt distrė. Mens vi ser på serie eller driver med ting i huset eller ute, og mannen skravler..er alt jeg tenker på fødsel og om jeg har husket å ordne alt. Jeg stresser ikke, og er ferdig med alt. Men hodet er i ruge-modus.

Kjenner på hormonene ja, mer hormonell nå en noen gang i svangerskapet.
Dagene går stort sett greit, men noen dager er jeg mer sårbar eller irritert. Slitsomt, minner meg om dagene med p-piller.

Og jeg er relativt distrė. Mens vi ser på serie eller driver med ting i huset eller ute, og mannen skravler..er alt jeg tenker på fødsel og om jeg har husket å ordne alt. Jeg stresser ikke, og er ferdig med alt. Men hodet er i ruge-modus.

Jeg er også distre o_O svarer helt i ørska av og til:woot::p

Jeg er helt kaputt for tida og føler ikke jeg duger til noe. Det eneste jeg har lyst til er å ligge langflat i senga eller på sofaen.
Blir også fort irritert på både meg selv og samboer for det er så mye jeg skulle ønske vi kunne utnyttet for eksempel fridagene i påska til.
Må nok klare å slå meg til ro med at frem til jeg er brukbar til å hjelpe mer enn 5 minutt av gangen så får maleprosjekter vente:shifty:

Back
Topp