Hormonene har tatt over kroppen!

MrsMeoh

Gift med forumet
Jeg griner av ingenting...
Dette er det mest merksnodige greiene jeg har vært borti.

Fullstendig uprovosert begynner jeg å hylgrine.. Senere skulle jeg ned i kjelleren for å lete etter et brev jeg trengte, men jeg kunne ikke finne det.. Og hvordan reagerer jeg ?Jo, jeg blir stående å tørke tårer... Og når jeg etter en lang stund finner brevet, så er jeg så glad - at jeg trodde jeg skulle sprekke...

Samtidig er jeg så trøtt at jeg ser dobbelt nesten hele dagen! Hodepinen vil jeg nesten ikke nevne, heller ikke hvor vondt det til tider er i halebenet....
Dette er ikke meg

Noen som kjenner seg igjen - i det å ikke kjenne seg i gjen?

He he he, kan bli noen gøye 9 måneder for deg og de rundt deg 

Oh yes. Kjenner meg igjen! Før jeg ble gravid så trente jeg opptil 4 dager i uka, vasket og støvsugde ofte. Men nå er jeg så trøtt etter jobb at jeg ligger og sover på sofaen på kvelden, og legger meg mellom kl 20.30-21 og sover til neste dag.  I går kveld var jeg så fælt trøtt at jeg begynte å sippe.. Mannen var helt forskrekka, for jeg pleier ikke være sånn i det hele tatt.
LYKKE TIL videre i svangerskapet!

Muligens: Hehe, er stygt redd for at det kan bli det ja
Prøver å tenke at det kanskje er bare nå som hormonene fortsatt øker såpass fort som de gjør.... Har en mistanke om at jeg lurer meg selv, haha :)

moia: Nesten godt at jeg ikke er alene
Dette er nok en av mange utfordringer vi har forran oss :) _
Leste et sted at mødre blir slik for at de skal holde seg i ro, slik at de ikke farter rundt og pådrar seg smittsomme sykdommer for å best mulig ivareta den lille.... Rart så greit det blir å være trøtt og grinete når man vet slik

Lykke til til deg også

Høres kjent ut dette ja. Jeg er fryktelig følsom, og blir lett tårefylt for tiden. I tillegg er lunta mi fryktelig kort, og jeg syns veldig raskt at de jeg bor sammen med gjør fryktelig dumme ting.... :-) Det hender det at jeg gjør ellers også, men det er mye mer av det nå altså.

Bublan: Ja, den korte lunta er kommet på lass her også, den glemte jeg
Tålmodigheten ryker fort, og jeg må fokuserer alt jeg kan for ikke å sprekke.. Å prate med mamma da - det kan være en utfordring, hehe

MrsMeoh skrev:
Bublan: Ja, den korte lunta er kommet på lass her også, den glemte jeg
Tålmodigheten ryker fort, og jeg må fokuserer alt jeg kan for ikke å sprekke.. Å prate med mamma da - det kan være en utfordring, hehe

Hehe, ja det skjønner jeg veldig godt. Har ikke fortalt mamma og pappa at jeg er gravid igjen enda, og skal nok vente til jeg evt har vært på tidlig ul eller det har gått enda noen uker til. Jeg har en meget solid magefølelse på at mamma syns jeg burde vært ferdig med babyer nå, nemlig...

Back
Topp