Hormonellekviser

Isabelam

Flørter med forumet
Er det flere som sliter med kviser? Jeg har fått sikkelig utbrudd på ryggen. Det gjør oppriktig vondt da noen av dem er så store.. Isåfall hvis det er noen fler som har typ erfaring har dere fått noe for det hos legen? Brukt noen spesiell rens eller noe? Håper virkelig det går bort etterhvert, har aldri vært plaget med kviser på ryggen før etter jeg ble gravid.. Uff

Har kommet endel kviser her også. På skuldre og rygg og i ansiktet...

Jeg plagdes med kviser i ansiktet i startet av svangerskapet. Nå har jeg ingen kviser lengre. Jeg plagdes derimot med kviser på ryggen før jeg ble gravid og fant ut etter mye om og men at det var balsamen til håret som gjorde at jeg fikk utbrudd.
Kanskje du også reagerer på balsam eller shampoo akkurat nå når du er gravid?

Det er noen kremer du kan få av lege som er helt trygge å bruke i svangerskapet. Anbefales på det sterkeste!

Ja har fått en del på skuldrene, ryggen og i ansiktet.. Er ikke mengden som forstyrrer meg men at de blir så store og betente...auuu
Sniker fra august forresten.. *kniis*

Ja har fått en del på skuldrene, ryggen og i ansiktet.. Er ikke mengden som forstyrrer meg men at de blir så store og betente...auuu
Sniker fra august forresten.. *kniis*

Det er akkurat sånn mine blir også.. Forferdelig store og betente, det gjør så sinnsykt vondt... Skal spørre legen om krem eller noe når jeg skal dit i slutten av måneden :)

Jeg plagdes med kviser i ansiktet i startet av svangerskapet. Nå har jeg ingen kviser lengre. Jeg plagdes derimot med kviser på ryggen før jeg ble gravid og fant ut etter mye om og men at det var balsamen til håret som gjorde at jeg fikk utbrudd.
Kanskje du også reagerer på balsam eller shampoo akkurat nå når du er gravid?

Mye mulig jeg gjør det, har nettopp byttet både balsam og shampoo så da får jeg bare følge med på om det blir noe bedre :) takk, for tips!

Back
Topp