Hormonelle mannfolk!

Travel.mamma

Ønsker så sårt nr.2
Er det noen andre her inne som har sett store hormonelle forskjeller på deres andre halvdel?

Jeg kan blir sprø av mannen min av og til... jeg må flere ganger om dagen svelge kameler på størrelsen av hvaler!
Han kan bli sur av den minste ting, surmule og sutre... orker ingenting.. sovner på sofaen sekunder etter guttene er i seng... sveller ut... spiser opp snopet mitt og surner etterpå fordi han egentlig ikke ville spise så mye godis...:banghead:
Mens jeg ikke har noe spes. "symptomer" på graviditet, ser det ut til at mannen min stakkar har fått det meste :laughing014

Heldigvis har det vært en bra dag i dag, med litt mindre hormoner... håper det fortsetter slik... hehehe

Er det bare i huset her det er slik, eller er det noen andre medsøstre der ute som kanskje kan kjenne seg igjen i dette??:think005

Er det noen andre her inne som har sett store hormonelle forskjeller på deres andre halvdel?

Jeg kan blir sprø av mannen min av og til... jeg må flere ganger om dagen svelge kameler på størrelsen av hvaler!
Han kan bli sur av den minste ting, surmule og sutre... orker ingenting.. sovner på sofaen sekunder etter guttene er i seng... sveller ut... spiser opp snopet mitt og surner etterpå fordi han egentlig ikke ville spise så mye godis...:banghead:
Mens jeg ikke har noe spes. "symptomer" på graviditet, ser det ut til at mannen min stakkar har fått det meste :laughing014

Heldigvis har det vært en bra dag i dag, med litt mindre hormoner... håper det fortsetter slik... hehehe

Er det bare i huset her det er slik, eller er det noen andre medsøstre der ute som kanskje kan kjenne seg igjen i dette??:think005
Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Ærlig talt. :-P Hva er grunnen til at han er så sliten støtt?

Har heldigvis ikke sett noe av sånt her, men her har han fått cravings :hilarious:

Prøv å snakk med han om at det er vanlig ar noen menn får sympatieeaksjoner, men at han er nødt til å ta seg sammen, kanskje vis han faglitteratur på saken?

Nei, den var ny :D

Her er det jeg som er hormontrollet! Har hatt tre svangerskap bak meg, men kan ikke huske at de involverte så mye "følelser" :P

Men det skal sies at han er mer innesluttet om dagen...men det hadde jeg også blitt hvis jeg hadde et troll hjemme :hilarious:

Han var akkurat like hormonell sist svangerskap også... da endte det med at vi gikk ifra hverandre... kom ikke tilbake til hverandre før etter fødselen..
Var tungt på vinteren med all den snøen jeg måtte mokke! Hehe.. nei.. han må nu bærre sutter!
Jeg klarer meg.. og blir det for ille, så drar jeg til svigermor, så får han passe huset og de to søte små :))

Back
Topp