Hormonelle endringer ved el??

Cowgirl

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Jeg har flere ganger opplevd kløe og svie i underlivet rundt el. Nå har jeg brukt masse penger på Canesten hver gang og er rimelig lei. Får jeg sopp hver gang jeg har el, eller er det hormoner som klysser? Andre som har det slik?
 
Jeg kjenner meg litt igjen… men har ingen gode svar. Håper noen vet. Hvis man bruker glidemiddel, så er det litt forskjell på de som skal brukes rundt el (for eksempel Concieve Plus) og andre.
 
Jeg kjenner meg litt igjen… men har ingen gode svar. Håper noen vet. Hvis man bruker glidemiddel, så er det litt forskjell på de som skal brukes rundt el (for eksempel Concieve Plus) og andre.
Vi har ikke brukt glid før i dag, brukte da conceive plus.
Denne gang prøver jeg bare canesten kremen, tok også vivag som jeg hadde liggende. Håper det bare er noe hormonelt som forsvinner sammen med el-hormonene
 
Vi har ikke brukt glid før i dag, brukte da conceive plus.
Denne gang prøver jeg bare canesten kremen, tok også vivag som jeg hadde liggende. Håper det bare er noe hormonelt som forsvinner sammen med el-hormonene
Når jeg opplever svie kløe er det som regel alltid. Soppinfeksjon.
Canesten krem er løsningen. Di har også en tablett bak disken på apotek tru jeg.
Den tablett skal bare svelges så fikse den svie og kløe.
Husker ikke navnet.
 
Kan faktisk få svie under eggløsning, men bruker ikke noe annet en truse innlegg og bytter ofte! Tenker det fort kan bli litt sånn etter som man blir fuktigere der nede under EL
 
Når jeg opplever svie kløe er det som regel alltid. Soppinfeksjon.
Canesten krem er løsningen. Di har også en tablett bak disken på apotek tru jeg.
Den tablett skal bare svelges så fikse den svie og kløe.
Husker ikke navnet.
Åå, den tabletten har jeg ikke hørt om.
Nå er jeg 2 dpo og det kjennes bedre ut, så kanskje det bare var noe hormonelt :confused005
 
Kan faktisk få svie under eggløsning, men bruker ikke noe annet en truse innlegg og bytter ofte! Tenker det fort kan bli litt sånn etter som man blir fuktigere der nede under EL
Ja, det er jo mye endring i forholdene der nede + hormoner. Jeg er 2 dpo nå og det kjennes bedre ut, så kanskje det bare er hormonelt :confused005
 
Jeg har flere ganger opplevd kløe og svie i underlivet rundt el. Nå har jeg brukt masse penger på Canesten hver gang og er rimelig lei. Får jeg sopp hver gang jeg har el, eller er det hormoner som klysser? Andre som har det slik?
Hadde flere PP med nøyaktig det samme. Jeg fikk en pille og svelge i tillegg til canesten som jeg skulle gå på i tror det var 7 dager. ‘’Diflucan kapsel er et reseptfritt legemiddel til behandling av sopp i underlivet.’’
 
Back
Topp