Hormonella

Ekornmamma

Ønsker oss en liten en
Julikulene 2020
Wow, samboeren er bare sååå irriterende i dag! :mad: Jeg hadde en fin dag på jobb som riktignok inneholdt 6 omganger med nesten-gråt (gledestårer), men kom inn døra hjemme og har bare vært irritert siden! Det verste er at han er i godt humør og forsøker å tulle og være snill! :eek: Håper på humørskifte igjen snart :P

Jeg har også plutselig blitt sånn de siste ukene. Hylgråt på jobb på onsdag. Pinelig... Prøver å ha en god dose selvironi, men humøret svinger vanvittig!

Hehe, er nok ganske likt her også. Tåler lite tøv, blir ekstra fort irritert av ting som også plager med til vanlig, men tårene er aldri langt unna hvis noe er det minste trist eller koselig, spesielt på tv :p satt på youtube i går og så på de auditionene som hadde fått golden buzzer, og reaksjonene til alle var så jeg gråt gjennom det hele :p

Godt det er flere! Jeg satte på allsang på grensen reprise etter jobb idag, og gråt meg igjennom hele gårsdagens episode *flau*

Bruker ikke engang se programmet til vanlig!

Hadde også en periode der min stakkars mann irriterte meg grenseløs med å bare eksistere, foreslo han å dra ut og la meg være ifred ble jeg enda sintere :p

Jeg så på tærne hans i stad. Han viftet med de, og jeg kjente det boblet i meg :P stakkars mannfolk!

Jeg så på tærne hans i stad. Han viftet med de, og jeg kjente det boblet i meg :p stakkars mannfolk!

Mannen min har en lei uvane med å sitte og gni føttene mot hverandre. Når det ellers er stille i rommet, eller vi ligger på sofaen slik jeg pleier så han har beina mot den siden hvor jeg har hodet, så blir jeg helt koko av det. :o

Hørte på radio i dag og de spilte gamle sanger, som jeg ikke har noe tilknytning til og da gråt jeg i flere timer. Første gang det skjer. Pinlig. Bra jeg var alene hjemme

Hørte på radio i dag og de spilte gamle sanger, som jeg ikke har noe tilknytning til og da gråt jeg i flere timer. Første gang det skjer. Pinlig. Bra jeg var alene hjemme

Da jeg var gravid med frøkna hadde vi akkurat flyttet, og jeg gikk rundt hjemme og vasket og pakket ut og diverse og hørte på DDE, fikk et sånn tak over meg at jeg fikk litt dilla. Men så kom E6 på da, så der gikk jeg rundt og hulket mens jeg vasket. :D

Herregud det er godt å se at det ikke bare er meg.. Har der verste humøret om dagen... Sint og irritabel for absolutt ingenting.. Stakkars de som omgår meg... =P

Da jeg var gravid med frøkna hadde vi akkurat flyttet, og jeg gikk rundt hjemme og vasket og pakket ut og diverse og hørte på DDE, fikk et sånn tak over meg at jeg fikk litt dilla. Men så kom E6 på da, så der gikk jeg rundt og hulket mens jeg vasket. :D
Hva hormonene gjør med oss :banghead::dead:

Hahaha! Godt man ikke er alene! Her bunner det nok mye i smerter, men snæpper jo for de minste ting :p

Back
Topp