Hormonella!!

Lolo

Forumet er livet
Flere enn meg som sliter med hormonene?
jeg er så hormonella om dagen altså! Klikker snart på et par av kollegaene mine...
Og barna og mannen også forsåvidt, men der går det litt fortere over for det er så kjekke og søte, hihi.

og så griner jeg. Myyye, haha.
 
Jepp!! Det er grusomt! Prøver å overbevise mannen om at det er verre for meg enn for han, men den kjøpern ikke sier han! Haha :p
 
Jaa! Og det er så slitsomt! Alt går så innpå meg om dagen, og små lyder bare kan irritere meg så sykt at jeg får lyst til å slå til et eller annet! Men jeg skjønner ikke at jeg kaaanskje overdriver litt før senere... :p
 
Jeg er mer overrasket over at jeg ikke er så hormonell! Mulig jeg er det, men at jeg hadde forventet at jeg skulle merke det mer!
 
Har fått beskjed her om at jeg er helt umulig om dagen, men jeg synes jo han er superirriterende :p Jeg er helt sikkert den rasjonelle av oss. Tenker det er sannsynlig ;)
 
På jobb klarer jeg heldigvis (foreløpig...) å ta meg sammen, skjønner at jeg er i ferd med å overreagere.... Hjemme er det litt mere snapping til mannen dessverre. Vel, han vet jo fra før at det går over;)
 
Jepp, men jeg syns jeg er flink til å ta meg sammen før jeg sier noe dumt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg klikka på et rullegardin i dag. Det ville ikke holde seg nede, så tok helt av og dro vilt og uhemma i gardinet. Dattera mi på 3 år så bare rart på meg :p
 
Er helt grusomt! Ble forbanna på en vannslange på jobb, å var enda sur på den dagen etter.
 
Jeg begynte å grine på butikken fordi de ikke hadde brød med sesamfrø. :rolleyes:
 
Jeg ble ordentlig sinna på mobiltelefonen min som spilte sangen jeg ville høre på, men som ikke stoppet når den skjønte at jeg ikke ville høre på den likevel. Ropte til den! :smiley-angelic008
 
Jepp. Hormontroll. Roet seg litt de siste dagene føler jeg. Kanskje de jeg bor med har blitt enklere å ha med å gjøre :p
 
Første hormonutbrudd i dag, kom som julekvelden på kjerringa:

Tårene sprutet og verden gikk fullstendig under fordi noen stjal paraplyen min. Også den GODE paraplyen, da!! :p
 
Nesten så jeg lurer på om det har roet seg litt...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp