Hormonella thats me

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Sååå mye hormoner i kroppen kjenner jeg. Var å leverte kommende storebror i bhagen som begynte på stor avdeling i dag. Han tok det helt fint og syns det var helt greit at jeg skulle gå. Verre med meg, tårene bare trilter. Lille sønnen min som jeg lixom nettopp fødte er blitt stor gutt :o åh så vemodig.... Måtte bare få d ut :)

Godt å høre det er flere i samme båt:-p
Jeg begynte å tute fordi sønnen vår fikk et lass med lego her om dagen, da inså jeg at babyen min (på 3år:-p) hadde blitt stor når han kunne lege med så småe leker:-p

Haha,.. Jeg var skikkelig hormonell i går... Først måtte jeg gråte litt fordi jeg var redd for at jeg og samboer skulle skli fra hverandre etter at lille har kommet til verden (ingen grunn til å tro det, vi har det helt supert) og etter en liten stund rant tårene fordi jeg er så vanvittig heldig som har verdens beste kjæreste..... :-p Ikke lett det der... Måtte le av meg selv da!!! ;)

Haha,.. Jeg var skikkelig hormonell i går... Først måtte jeg gråte litt fordi jeg var redd for at jeg og samboer skulle skli fra hverandre etter at lille har kommet til verden (ingen grunn til å tro det, vi har det helt supert) og etter en liten stund rant tårene fordi jeg er så vanvittig heldig som har verdens beste kjæreste..... :p Ikke lett det der... Måtte le av meg selv da!!! ;)
Haha! Har gjort omtrent akkurat det samme selv:D Fikk plutselig for meg at jeg var redd han skulle bli lei av meg nå når jeg er så gravid:p Han skryte jo av meg hele tiden, så hadde jo egentlig ingen grunn til det. Men tårene de rant:D

Hormonell ja... :P
Er vist flere...!
Vi kom hjem på mandag etter å ha vært på hytta i en uke. Ble så glad for å se pusen vår igjen. Begynte å gråte for jeg var så glad for å se han igjen...
Og så må jeg si at jeg gruer meg faktisk litt til guttene begynner i bhg og skole igjen. Kommer nok noen tårer da tenker jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har fått kallenavnet hormontrollet på jobb for jeg går å kjefter på alle :p
Blir gal når folk ikke setter inn i oppvaskmaskinen etter seg, eller henter print, eller lukker dørene inn på do, eller plukker opp varer de har bestilt til lager osv osv! Så da har jeg begynt å bemerke det hver gang noen ikke gjør det :p
De gleder seg vel til jeg går i permisjon nå hehe.

Back
Topp