Hormonella slår til :'(

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Er det noe jeg hater ved graviditeten så er det hormonene. I dag har jeg og jenta mi på 4 virkelig vært i tottene på hverandre. Hun skal skikkelig tøye grenser for tiden. Litt vanskelig å kontrolere seg når hormonellaen slår til.
Vil jo ikke krangle med jenta mi liksom. :'( Huff.
 
Uff, det er ikke alltid enkelt med alle hormonene :(
 
Jeg og er skikkelig hormonell for tiden!! Stakkar samboer jeg har ingen tålmodighet.. Men klarer ikke styre meg helt heller. Så har jeg grått to dager på rad nå- no reason. Helt crazy ;-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du er ikke den eneste i alle fall... Merker også selv at jeg hisser meg opp for ingenting om dagen, også får jeg dritdårlig samvittighet etterpå :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Du er ikke den eneste i alle fall... Merker også selv at jeg hisser meg opp for ingenting om dagen, også får jeg dritdårlig samvittighet etterpå :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Den samvittigheten er værst :(
Nå sitter jeg bare å slapper av med strikking og en serie på netflix å prøver å roe meg ned, å starte dagen i morgen med blanke ark. Å håper at hormonene er snillere med meg ;)
 
Er i samme båt å føler med deg om det er noe trøst!!!

Har en liten ramp på 3 1/2 snart som er veldig DER om dagen,og skal liksom teste min tålmodighet på alt fra A til Å.
Ikke bare bare å kontrollere hormontrollet vet jeg .
Håper det bedrer seg etterhvert ;)
 
Er i samme båt å føler med deg om det er noe trøst!!!

Har en liten ramp på 3 1/2 snart som er veldig DER om dagen,og skal liksom teste min tålmodighet på alt fra A til Å.
Ikke bare bare å kontrollere hormontrollet vet jeg .
Håper det bedrer seg etterhvert ;)
De vet liksom akkurat hvordan de skal teste oss også :P
 
Her er jeg skikkelig utålmodig. I går følte jeg at jeg måtte gjenta alt jeg sa minst to ganger og da klokka var 6 var jeg ikke mye snill og søt lenger. I tillegg hadde jeg store smerter. :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp