Hormonella deluxe

Negsinth

Forelsket i forumet
Flere??? Kan ikke huske at jeg gråt så lett når jeg gikk gravid med førstemann.. i dag har jeg grått så mye, for ALT og når jeg først begynner, klarer jeg ikke stoppe.. har liksom blitt sånn de siste par dagene.. Gud så slitsomt da.. prøver liksom å være meg selv, men er ikke så lett.. får dårlig samvittighet for at jeg ikke er livlige glade tøysekoppen jeg pleier å være ovenfor mannen min.. og jo mer jeg prøver å ikke være hormonell, desto mer blir jeg det nesten. Eneste jeg klarer å bruke siste rest av livlige og tøysete meg selv på er datteren min.. uff. Håper dette går over snart

Oh yes. Jeg griner av sanger som minner meg om ting. Jeg griner av Barne-TV. Jeg griner av nasjonalsangen. Jeg griner av at andre griner. Jeg griner når jeg spyr (fordi maten var så god og nå er det tomt)..... listen er laaang.
I tillegg har jeg null lyst på sex. Så jeg går med dårlig samvittighet for det. Og sovner i tide og utide.
Og irritabel deluxe.

:laughing025
Hehe, skjønner hva du mener. Jeg hulket og gråt både fredag og lørdag til nyeste sesong av Unge Lovende. Mener å huske at det gav seg i 2. trimester.. men jeg har jo 7 uker igjen!

Har ikke grått så mye, men merker klumpen i halsen av tulleting jeg ikke ville reagert på ellers. Litt mer følsom enn vanlig kanskje. Og dumme mannen forstår jo ikke det stakkars :P

Back
Topp