Hormonell

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Jeg er veldig hormonell om dagen. Reagerer mye sterkere enn jeg pleier på det meste. Til tross for at dette er min 6 graviditet (har 2 barn), så husker jeg ikke om dette vedvarer hele graviditeten, eller om det er kun nå i starten. Blir en lang graviditet om jeg skal være et troll hele veien :yuck:
Noen som husker? :)

Er sånn jeg og :hilarious: var det mest i starten og slutten på mine 2 jeg har fra før, men merker det er ganske mye kvasse toner og kommentarer på meg nå om dagen:hilarious::angelic:
Kjefta på en kunde hær om dagen :wideyed: blei litt paff selv

Hadde det sånn av og på forrige svangerskap, ikke merket noe til humørsvingninger enda :smiley-angelic001:angelic: sist svangerskap skulle vi reise til gedansk med wizz air. Hadde da betalt for ekstra bagasje inn på fly(di små koffertene) og ble stoppet for sjekk av bagasje. Mannen kunne da fortelle meg at jeg hadde alt for stor håndbagasje og måtte betale ekstra. Dette før han hadde spurt om å få se billetten min der det sto jeg allerede hadde betalt. Det skulle han ikke gjort... :wacky::woot:

Jeg er veldig hormonell om dagen.. stakkars mann og barn :sorry: jeg er hormonell i hele graviditeten, har i hvert fall vært det de forrige tre. Men det roer seg litt etter første trimester for meg. Absolutt verst uke 5-11, og så blir det bedre en stund, selv om lunta absolutt er litt kortere enn vanlig hele veien. Og så blir det litt mer grettenhet mot slutten. Men ingenting sammenliknes med de første ukene! :dead:

I dag begynte jeg å gråte da foreldrene mine skulle reise hjem. De bor 5 timers kjøring fra oss, og med koronatiltak sees vi litt for sjeldent nå. Putt hormoner på toppen, så ble det bare supertrist. Ellers kjenner jeg også at det et kortere vei til å bli irritert på alt og alle om dagen. Herlighet, som jeg gleder meg til å komme forbi første trimester, og kanskje ha litt overskudd igjen!

Æ e veldig hormonell om dagen. Gråter og ler om hverandre. Blir også veldig fort rørt:wacky: Håper det stabilisere seg litt etterhvert.

Har vel fått høre at jeg er litt kvass om dagen, hakker kaller han det. Og sjukt lettrørt. :p

I dag begynte jeg å gråte da foreldrene mine skulle reise hjem. De bor 5 timers kjøring fra oss, og med koronatiltak sees vi litt for sjeldent nå. Putt hormoner på toppen, så ble det bare supertrist. Ellers kjenner jeg også at det et kortere vei til å bli irritert på alt og alle om dagen. Herlighet, som jeg gleder meg til å komme forbi første trimester, og kanskje ha litt overskudd igjen!

Fortalte du det til de mens de var her? :D

Det er nok verst første trimester, og jeg merker jeg blir absolutt verst hvis jeg er sulten... også blir jeg sulten tusen ganger fortere enn til vanlig så :hilarious:

Ja, hormonell her også. Jeg hadde tantebarna på besøk for et par dager siden, og gråt av barnefilmen de så på selv om jeg ikke skjønte helt hva det handlet om en gang, jeg hadde ikke sett hele. Men det var rørende stemning og trist musikk! Jeg gråt også da de dro, de bor fire timer unna.

Har ikke merket noe til det enda, men hadde meg en periode i begynnelsen av andre trimester der jeg kunne gråte for ingenting. Begynte å grine når vi var på sommerferie feks fordi det var varmt :P

Jeg er også utrolig lettrørt for tiden :D Trenger bare å være en litt trist reklame så kommer tårene :arghh:

Jeg blir så fort sur og irritert kjenner jeg. Mest på samboer, stakkars :hilarious: blir som et hissig hamster som bare vil være i fred :p

Back
Topp