Hormonell

Livvea

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Føler meg mer hormonell nå enn noen gang tidligere i svangerskapet!
Jeg har ikke slitt med å være hormonell (til min samboers store glede!), men nå er jeg så følsom. Begynte nettopp å gråte fordi jeg hørte babygråt på tv!
Og blir rørt av å se på babyteppet jeg har strikket.
Blir rørt av alt mulig..
Føler meg liksom litt mer sårbar.
Og så er jeg blitt mer trøtt, igjen, slik som i begynnelsen av graviditeten..

Flere?

Hormonell og irritert har jeg vært siden dag 1, lurer på om jeg kommer til mitt sanne jeg igjen etter dette :-p
Er blitt trøttere enn jeg var ja, men heldigvis ikke så trett som jeg var de 3 første mnd. Hadde min siste dag på jobb idag, skal bli godt å få hvilt meg når jeg vil og ikke stå opp før jeg vil osv..

Enig!
Begynt å se på Fødeavdelingen nå, og jeg må bare le av meg selv :hilarious: jeg prøver tappert å holde masken gjennom episoden, og forbereder meg mentalt på øyeblikket hvor ungen blir lagt på brystet til mor. Jeg tenker: «Okei, denne gangen har jeg kontroll. Denne gangen klarer jeg å la være å gråte». Men jeg gråter HVER gang :joyful:
Samme som sist graviditet. Merker det også i andre (rare) sammenhenger. Det startet nå nylig - det har ikke vært sånn til nå.

Jeg har vært mye hormonell. Begynt å grine for ingenting, eller hatt sinneutbrudd. Stakkars de jeg samarbeider tettest med på jobb... :angelic:
idag har jeg slitt med å holde tårene tilbake pga coronaviruset. Bekymret for alt det kan medføre for meg og babyen, bekymret for datteren min som går på skole i England, og som blir sendt hjem imorgen istedet for til påske, just in case. Bekymret for at moren min ikke kan komme på besøk likevel om et par uker. Hun har ikke vært her siden i juli.
Irritert over at jeg ikke kan bruke treningssenteret nå, når det er det jeg får til.
Irritert over alt som ikke blir som det skulle.
Blæ. :(
Kanskje ikke bare typisk hormonelt, men...

Back
Topp