Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er så hormonell at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre Jeg er sint og sur om hverandre. Tårene kommer lett på jobb idag. Folk må tro jeg har blitt gal Jeg håper ikke jeg kommer til å være hormonell hele svangerskapet
Jeg var såpass hormonell i forrige svangerskap at mannfolket mitt måtte gå på tå her hjemme Har ikke lagt merke til stort nå mer enn at jeg tar lett til tårer..
Her er det de på jobb som får høre det, skal lite til før jeg eksplodere. Men det går fremdeles å skylde på mensen. Hehe. Selv om jeg alt nå har begynt å få litt mage, så må nok opp en størrelse i uniform snart, og da kommer nok ryktene til å gå.
Jeg er ekstremt hormonell nå. Veldig slitsomt går så klart utover mannen. Ekstra vondt når han ikke forstår at jeg selvfølgelig ikke velger humørsvingningene med vilje
Jeg har fått snakket med kjæresten min om det idag sånn at han forstår hvordan jeg føler det han er veldig forståelsesfull heldigvis. Jeg er ikke «hormonell» av meg til vanlig og jeg behersker meg og tenker meg alltid om før jeg snakker. Håper bare det gir seg
Er alltid hormonell jeg. Gråter kanskje lettere når jeg er gravid da Men tenker det er normalt å være hormonell med en 11mnd baby i hus å manko på søvn