Hormonell

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Synes det svinger sånn.. Noen uker er det ganske stabilt, andre uker, som nå i uke 15 er jeg sånn pms-hormonell igjen! Heihvordetgår [emoji23][emoji22][emoji173]️[emoji18] stakkars typen min for å si det sånn! hvordan er det med dere?

ifølge meg selv, går det supert! spørr du mannen min, tror jeg du får ett helt annet svar! hehe

Jeg trodde ikke jeg var så hormonell, men jeg er visst det. Begynte å strigråte av glede i går, var så varm og samboer satte på aircondition med kald luft. [emoji85] Ble etterpå veldig sint når han lo av at jeg gråt [emoji28]

Jeg trodde ikke jeg var så hormonell, men jeg er visst det. Begynte å strigråte av glede i går, var så varm og samboer satte på aircondition med kald luft. [emoji85] Ble etterpå veldig sint når han lo av at jeg gråt [emoji28]
Hehe, kjenner meg igjen. [emoji23][emoji173]️

Overraskende stabilt her. Mannen derimot, er litt overveldet av følelser om dagen. :knegg:

Jeg blir VELDIG hormonell hvis jeg kjører bil, og andre rundt meg kjører som noen drittsekker (altså for seint eller for fort, og køkjøring gjør meg gal) [emoji23]

Er latterlig hormonell for tiden! Forbanna på 0,1 sekund, strigråter av ingenting- mens jeg ler av meg selv for jeg ser så veldig hvor patetisk jeg fremstår :oops: er "Bare" samboer det har gått utover hittil, men merker at jobben er en enorm prøvelse for tiden.

Jepp!! For en berg og dalbane det er.. Er så hormonell i kveld at jeg bare vurderer å legge meg på sofaen for natta. Men vet at det er jo bare ris til egen bak med tanke på bekkenet!!

Back
Topp