Hormonell

lillemy1993

Flørter med forumet
I dag merka jeg for første gang hvor mye hormonene faktisk er i sving. Begynte å grine av at samboeren ikke var interessert i å høre hva jeg hadde drømt om i natt... Hahaha! :smiley-bounce022

Og da den krana først var åpnet så klarte jeg ikke å slutte enda hvor tåpelig det var! Han skjønte jo ingenting stakkar :smiley-bounce022

Hva er det tåpeligste du har begynt å grine av under graviditeten?

I dag merka jeg for første gang hvor mye hormonene faktisk er i sving. Begynte å grine av at samboeren ikke var interessert i å høre hva jeg hadde drømt om i natt... Hahaha! :smiley-bounce022

Og da den krana først var åpnet så klarte jeg ikke å slutte enda hvor tåpelig det var! Han skjønte jo ingenting stakkar :smiley-bounce022

Hva er det tåpeligste du har begynt å grine av under graviditeten?
Hahaha hormoner er så sinnsykt! Jeg er f@#n så sint og klikker hele tiden!
Men i helgen begynte jeg å grine når mannen var ute og drakk og ikke kom hjem til det kl slettet han hadde sagt [emoji23]

Griner av alt mulig rørende jeg ser i reklamer og på facebook.
Idag har jeg blitt sint bare noen har pustet.
Huff, disse hormonene altså :woot:

Under forrige graviditet gråt jeg fordi mannen var så ufølsom og slem. Alt han hadde gjort var å starte opp grillen:hilarious: hater lukt og smak av kjøtt når jeg er gravid hehe:rolleyes:

Da jeg var gravid med min første så begynte jeg å hylgrine fordi det ikke fulgte med en ekstra liten cheeseburger ved kjøp av stor meny på mcdonalds i praha. Det pleier å gjøre det i Norge.

Det tåpeligste jeg har grått for til nå må være siste programmet av senkveld. Det var plutselig såå rørende og trist at det var slutt for thomas og harald... :laughing002 :sad010Lo og gråt gjennom hele programmet

Begynte å grine fordi jeg ble gratulert med dagen på jobb:facepalm: eller, jeg kjente tårene stod i øynene, så måtte kjempe litt hardt og håpet de ikke skulle se at de var blanke!

Det tåpeligste jeg har grått for til nå må være siste programmet av senkveld. Det var plutselig såå rørende og trist at det var slutt for thomas og harald... :laughing002 :sad010Lo og gråt gjennom hele programmet

Ja men det hadde jeg grått av uansett! Spesielt da Odd Nordstoga sang, han har så masse fine tekster synes jeg :Heartred

Begynte å grine fordi jeg ble gratulert med dagen på jobb:facepalm: eller, jeg kjente tårene stod i øynene, så måtte kjempe litt hardt og håpet de ikke skulle se at de var blanke!

Hehe! Ja apropos jobb, er så spent på hvordan jeg (og andre!) kommer til å reagere når jeg skal annonsere graviditeten der, jeg! En tidligere kollega av meg annonserte det på mandagsmøte (det er 4 år siden) og da grein jeg liksom, så kommer nok garantert til å bli tårer nå også :angelic:

Ja men det hadde jeg grått av uansett! Spesielt da Odd Nordstoga sang, han har så masse fine tekster synes jeg :Heartred
hehe, ja hadde nok blitt rørt og fått litt tårer, men dette var gråting! Tror jeg var litt hoven over øyelokkene dagen etter.. :laughing021 #håpløsthormonell

Under min første graviditet gikk mannen min inn på badet med skjegg, og kom ut av badet uten. Jeg begynte å hylgråte! Fikk sånn sjokk :P Det var som en fremmed plutselig var kommet inn i huset... klarte ikke slutte heller :hilarious:

Har ikke grått så mye denne gangen, men vært utrolig hissig!!

Fordi mannen min ikke kildesorterer en Grandiosa pappeske [emoji24][emoji24][emoji24]

Uff, ja stakkars mannen min har måttet tåle noen tordentaler..
emoji38.png
Kan ikke være så lett å henge med på dette for dem nei, de kjenner det ikke på kroppen slik som oss.

Greide å holde det gående til ca kl 2 i natt[emoji15] stakkars mann [emoji38] vi lo litt av det på morraen [emoji849] varmt er det også, umulig å sovne [emoji42]

Back
Topp