Hormonell!!

sb88

Glad i forumet
Julibarna2014
Altså, jeg er EKSTREMT hormonell om dagen. Såpass ille at jeg blir sliten av meg selv. Jeg gråter, blir fly forbanna, lykkelig og trist hele tiden. Jeg klarer å skjule det for barna, men mannen får gjennomgå[emoji53] Mannen kan si den minste ting som gjerne er litt tåpelig eller unødvendig, men dersom det kommer på riktig tidspunkt, er det som om jeg føler verden faller sammen.
For eksempel så har jeg og ei venninne planlagt å passe hverandres barn fast annenhver uke[emoji1303] så jeg nevnte dette for mannen. Han lurte på om det ble i helgene, men jeg sa at det visste jeg ikke. Han håpte at om vi fikk barnepass i helgene, så kunne han drikke litt. Jeg sa at at kunne drikke litt, men at jeg ikke var interessert i datenight med en full mann. Han kverulerte bittelitt med det, og det var nok for meg. Da raste min verden, og jeg gråt og lurte på om det var vits i at vi var gift, om vi kom til å klare å få ett barn til, om han kom til å være der for meg osv. Stakkars mann, han sa at det bare var en spøk, men i det øyeblikket var jeg helt utafor[emoji85]Etter å ha grått en stund, gikk det over (som om jeg snappet ut av det igjen). Nå fatter jeg ikke hvordan jeg klarte å få en slik filleting til å bli en så stor greie[emoji85]

Andre som har det slik? Det er forferdelig slitsomt kjenner jeg[emoji12] definitivt det verste svangerskapssymptomet hittil[emoji85]

Ja jeg er hormonell[emoji85][emoji86][emoji87] merker det mest på jobb hvis jeg har vanskelige kunder. (jobber i butikk)til vanlig vil jeg si jeg er tolmodig og også ekstremt hyggelig, spesielt om jeg blir irritert[emoji23] men nå? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] off:P prøver så godt jeg kan men noen ganger må jeg rett og slett bite tennene sammen[emoji23]

Ja jeg er hormonell[emoji85][emoji86][emoji87] merker det mest på jobb hvis jeg har vanskelige kunder. (jobber i butikk)til vanlig vil jeg si jeg er tolmodig og også ekstremt hyggelig, spesielt om jeg blir irritert[emoji23] men nå? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] off:P prøver så godt jeg kan men noen ganger må jeg rett og slett bite tennene sammen[emoji23]

Det er grusomt[emoji85]
Jeg skal snart bytte jobb, og dette er litt vemodig. Men nå er det slik at jeg gruer meg til å gå på jobb, fordi det er fare for at jeg kan begynne å gråte og ikke klare å slutte[emoji12]
Da jeg skulle innom med oppsigelsen gråt jeg så mye at jeg ikke klarte å prate. Sto sikkert å gråt i 15 min før jeg måtte gå[emoji23] og gråt fortsatt i ett sett sikkert i 45 min etter det.. skal på jobb i morgen og gruer meg[emoji85][emoji23]

Det er grusomt[emoji85]
Jeg skal snart bytte jobb, og dette er litt vemodig. Men nå er det slik at jeg gruer meg til å gå på jobb, fordi det er fare for at jeg kan begynne å gråte og ikke klare å slutte[emoji12]
Da jeg skulle innom med oppsigelsen gråt jeg så mye at jeg ikke klarte å prate. Sto sikkert å gråt i 15 min før jeg måtte gå[emoji23] og gråt fortsatt i ett sett sikkert i 45 min etter det.. skal på jobb i morgen og gruer meg[emoji85][emoji23]
Forstår jeg kjempe godt. Du får oppdatere oss hvordan det går. Går nok over all forventning skal du se [emoji5]

Jeg er faktisk litt hormonell. Sist gang var jeg det ikke, men kjenner jeg litt lett blir hissig. Uff, håper det gir seg.

Også tenker jeg voldsomt mye for tiden, grubler mye på hvert minste «problem».

Huff jeg er og skikkelig hormonell og alt går ut over den stakkars gubben som bare vil hjelpe...

I går brøt jeg nesten helt sammen bare av å snakke med mamma fordi jeg savna ho. Bor et stykke unna og har ikke sett ho på over en mnd og ho var ikke sikker på om ho kom neste helg. Vanligvis går det jo greit om vi ikke har snakket på en stund, men i går randt det strie strømmer :hilarious:
Etter telefonsamtalen satt jeg der og lo fordi jeg følte meg ganske teit :P

Hormonell her og, gråter bl.a av ting på tv jeg normalt sett ikke ville grått av

JAA!!! og verst på jobb, for jeg klarer jo søren meg ikke å ta meg sammen heller og dem veit jo ikke at jeg er gravid...sambo her hjemme vet hvertfall hva ståa er :-p kollegaer kommer til å få seg en aha-opplevelse etter nyttår :-p

Back
Topp