Hormonell

PåTideÅBliStorebror

Andre møte med forumet
Herreguuuud å hormonell jeg er!! Jeg liker ikke samboeren min lenger! Alt han gjør irriterer meg at det koker! Bare han puster litt tungt.. Jeg tenker noen ganger at nå tar jeg med meg alt jeg eier og har å reiser.. Men slår det fort fra meg heldigvis [emoji23] Er det bare jeg som er sånn? Jeg får så dårlig samvittighet, men klarer ikke gjøre noe med det [emoji28]

Nå sitter han der å ser på Olsenbanden å tror alt er bra [emoji14] stakkars [emoji23]

Jeg er sinna på alt som rører seg.. Uff.. :p
Jeg har noen øyeblikk som jeg er hyggelige i å da.. Men de er det få av laughing6
Men er mest de jeg bor med som får det :wacky:

Har allerede hatt flere "store samtaler om livet" i påsken med samboer. Plutselig skal jeg snakke om de store ting, og ikke på en romantisk måte. Det er mer som "dette går ikke om vi ikke kommuniserer bedre!, hva tenker du om oss i fremtiden bl.a". Stakkars.. hormonene helt i hundre [emoji23][emoji23] må forsikre han i etterkant at jeg ikke har tenkt å stikke av [emoji23][emoji23][emoji23]

Herreguuuud å hormonell jeg er!! Jeg liker ikke samboeren min lenger! Alt han gjør irriterer meg at det koker! Bare han puster litt tungt.. Jeg tenker noen ganger at nå tar jeg med meg alt jeg eier og har å reiser.. Men slår det fort fra meg heldigvis [emoji23] Er det bare jeg som er sånn? Jeg får så dårlig samvittighet, men klarer ikke gjøre noe med det [emoji28]

Nå sitter han der å ser på Olsenbanden å tror alt er bra [emoji14] stakkars [emoji23]

Haha! Skulle tro det var jeg som hadde skrevet det der! [emoji85] min eneste venn i verden i dag er bikkja, for ho ligger bare og sover på gulvet.. alt annet irriterer meg! *knurr*

Haha [emoji23]. Beklager å måtte le litt. Men gud så godt å høre at det er andre der ute som opplever det. Trodde jeg var aleine om det der. Trodd vi har hatt Det verste forholdet ever i det siste. Alt har irritert meg og jeg har tenkt at nå kaster jeg han ut [emoji23]. Så nei. Du er ikke aleine [emoji1][emoji106]

Grein nettopp av en dårlig vits jeg selv fortalte... Joda noe foregår [emoji23]
Haha, jeg har også hatt de der jeg syns vitsen er hysterisk morsom, så tårene triller :hilarious:

Jeg husker da jeg gikk med jenta mi så var jeg full av hormoner! Samboer hadde et par solbriller på hodet og lette etter solbrillene sine. Så fant han et par til og satte de på nesa. Herregud som jeg lo! Jeg lo så ille at tårene trillet. Så plutselig slo det over i gråt, og samboer skjønte ikke noe :hilarious: det var egentlig ikke såå gøy, men det syntes tydeligvis jeg ;)

Haha, huff [emoji23] Kjenner også hormonene løper løpsk, har et par ganger kjeftet høyt på sambo, det har vært berettiget altså han kan tidvis være litt vanskelig å ha med å gjøre på en fryktelig barnslig måte, men vanligvis vil jeg bare himle med øynene og si han får snakke til meg når han er ferdig med å surke, de siste dagene har jeg virkelig satt han på plass [emoji13] Er også ekstra følsom, i går begynte jeg å gråte fordi jeg hadde så lyst på øl [emoji23] lysten gikk heldigvis fort over da.

Haha, jeg har også hatt de der jeg syns vitsen er hysterisk morsom, så tårene triller :hilarious:

Jeg husker da jeg gikk med jenta mi så var jeg full av hormoner! Samboer hadde et par solbriller på hodet og lette etter solbrillene sine. Så fant han et par til og satte de på nesa. Herregud som jeg lo! Jeg lo så ille at tårene trillet. Så plutselig slo det over i gråt, og samboer skjønte ikke noe :hilarious: det var egentlig ikke såå gøy, men det syntes tydeligvis jeg ;)
Haha! Ser det for meg [emoji4]

Jeg gråter for ingenting! Skulle ta vin kartongen ut av kjøleskapet, brast jeg i gråt fordi jeg hadde lyst på men fikk ikke!

Ente og opp med å kjefte på sambo fordi d gikk tomt for varmt vann når jeg dusjet( hadde dusjet i 35 min) [emoji23] synes sånn på samboer [emoji23]

Haha [emoji23]. Beklager å måtte le litt. Men gud så godt å høre at det er andre der ute som opplever det. Trodde jeg var aleine om det der. Trodd vi har hatt Det verste forholdet ever i det siste. Alt har irritert meg og jeg har tenkt at nå kaster jeg han ut [emoji23]. Så nei. Du er ikke aleine [emoji1][emoji106]

Jeg synes også kjæresten er småirriterende, stakkars han skjønner ingenting og har ikke gjort noe galt men prøver bare å forstå meg..
Jeg kan begynne å hylgrine ene øyeblikket for ingenting og er ikke akkurat en veldig søt og god kjæreste for tiden... heller det motsatte..Prøver å ta meg sammen! Men vi har hatt mange lange diskusjoner om store og små ting og jeg har laget og avlyst avtaler etter humøret...

Hva er det som skjer med oss når vi er gravide?!
Han kjenner meg ikke igjen innimellom, men er tålmodig til tusen! Kjenner ikke igjen meg selv heller :eek:

Jeg synes også kjæresten er småirriterende, stakkars han skjønner ingenting og har ikke gjort noe galt men prøver bare å forstå meg..
Jeg kan begynne å hylgrine ene øyeblikket for ingenting og er ikke akkurat en veldig søt og god kjæreste for tiden... heller det motsatte..Prøver å ta meg sammen! Men vi har hatt mange lange diskusjoner om store og små ting og jeg har laget og avlyst avtaler etter humøret...

Hva er det som skjer med oss når vi er gravide?!
Han kjenner meg ikke igjen innimellom, men er tålmodig til tusen! Kjenner ikke igjen meg selv heller :eek:
Tror det er et kaos av hormoner, følelser, tanker m.m som svirrer igjennom kropp og sinn som gjør dette. Og kanskje det blir værre når vi prøver å ikke være sånn når man har det sånn. All energi og krefter brukes på å prøve å holde tilbake og da smeller det til slutt. Og i denne perioden ganske så fort. Hadde man vært flinkere til å fortelle og snakke om det så kanskje det ville blitt bedre.

SÅ "godt" å høre det er fler! [emoji14] Jeg håper det gir seg litt etterhvert [emoji1360] slitsomt å være så sur og streng hele tiden [emoji23] Å hadde jo vært fint å ikke ende opp som alenemor til slutt [emoji13] Han vet godt hvorfor jeg er sånn, men om han holder ut med denne sure megga skal han få medalje for årets mann! (Les:Tøffel[emoji28])

Merker jeg blir litt lett irritert på jobben noen ganger, så må ta meg sammen for det er jo ingen grunn for det :/
Jeg begynte også å gråte av en film, noe som nesten aldri har skjedd før :eek:

Back
Topp