HORMONELL!!!!!

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Herregud så jævlig jeg er om dagen! Til å med i søvne slenger jeg spydigheter til mannen :-p Alt han gjør er feil...godt jeg er flink til å si unnskyld.

Også føler jeg meg så fæl om dagen, kviser, bleik og sløv. Kan jeg bruke selvbruningskrem når jeg er gravid? Føler jeg må ha noe farge.

Herregud så jævlig jeg er om dagen! Til å med i søvne slenger jeg spydigheter til mannen :p Alt han gjør er feil...godt jeg er flink til å si unnskyld.

Også føler jeg meg så fæl om dagen, kviser, bleik og sløv. Kan jeg bruke selvbruningskrem når jeg er gravid? Føler jeg må ha noe farge.

Det er utrolig hva både vi og mannfolka våre gjennom må igjennom, men det går som oftest bra til slutt ;) Jeg drømte at mannen min var skikkelig idiot i natt og solgte alle tinga sine, blant annet en dritdyr Rolex-samling. Jeg ble så sur (kun i drømmen da)!! Men heldigvis var det bare en drøm, ikke har han en eneste Rolex heller. Vi får bare være litt urimelige, men det er viktig å si unnskyld og gi de komplimenter for det gode de gjør også :)

Du kan trygt bruke selvbruningskrem i følge denne siden: http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article498796.ece

* Kan jeg bruke selvbruningskrem? Det går helt fint og er faktisk å anbefale fordi du ikke da utsetter deg for stråler som kan være kreftfremkallende.

Det finnes også nå noen servietter som du bare smører deg med og blir brun av. Da blir det visstnok heller ikke skjoldete.

Det er utrolig hva både vi og mannfolka våre gjennom må igjennom, men det går som oftest bra til slutt ;) Jeg drømte at mannen min var skikkelig idiot i natt og solgte alle tinga sine, blant annet en dritdyr Rolex-samling. Jeg ble så sur (kun i drømmen da)!! Men heldigvis var det bare en drøm, ikke har han en eneste Rolex heller. Vi får bare være litt urimelige, men det er viktig å si unnskyld og gi de komplimenter for det gode de gjør også :)

Du kan trygt bruke selvbruningskrem i følge denne siden: http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article498796.ece

* Kan jeg bruke selvbruningskrem? Det går helt fint og er faktisk å anbefale fordi du ikke da utsetter deg for stråler som kan være kreftfremkallende.

Det finnes også nå noen servietter som du bare smører deg med og blir brun av. Da blir det visstnok heller ikke skjoldete.

Takk for svar :-)
Jeg har den fra dove, synes den er bra. Da blir det smøring etter dusj i morgen :-)

Bra drøm du hadde da :-p

Takk for svar :)
Jeg har den fra dove, synes den er bra. Da blir det smøring etter dusj i morgen :)

Bra drøm du hadde da :p

Gjør deg fin du :)
Ikke lenge til vi skal ha barnefri en kveld for å dra på konsert, og da skal vi ut å spise først. Tenkte da endelig å få farga og krølla håret igjen for å gjøre meg fin, ikke bare for å føle meg bedre, men litt for å gjøre meg fin for mannen også. Gleder meg! Blir mye joggings og usminka når jeg går hjemme de dagene jeg har fri.

Gjør deg fin du :)
Ikke lenge til vi skal ha barnefri en kveld for å dra på konsert, og da skal vi ut å spise først. Tenkte da endelig å få farga og krølla håret igjen for å gjøre meg fin, ikke bare for å føle meg bedre, men litt for å gjøre meg fin for mannen også. Gleder meg! Blir mye joggings og usminka når jeg går hjemme de dagene jeg har fri.

Ja, blir ikke mye sminke om dagen nei. Vi fikk gavekort på farris bad i bryllupsgave i fjor. Tenkte å bruke det nå på våren :-) Kanskje litt spa og sånn :-) Blir kos å pynte seg og ha litt kjærestetid :-)

Ja, blir ikke mye sminke om dagen nei. Vi fikk gavekort på farris bad i bryllupsgave i fjor. Tenkte å bruke det nå på våren :) Kanskje litt spa og sånn :) Blir kos å pynte seg og ha litt kjærestetid :)

Det hørtes jo helt perfekt ut! Vi tenkte å ta en hotellovernatting i forbindelse med 1-årsbryllupsdag i mai. Når gifta du deg? Vi gifta oss 15.05.15 :Heartred

Er ikke så godt humør om dagen jeg heller! ;) Merkelig hvor irriterende og slitsomme alle plutselig har blitt... :p

Feel you! :p:eek::arghh:;)

Back
Topp