Hormonell

Linnsi86

Glad i forumet
Hei alle..
Jeg er 6+6 og i dag hadde jeg meg mitt første hormonelle utbrudd.
Jeg ba kjæresten min fint om han kunne hente den grå genseren min da vi var på vei ut døren før i dag,da han da kom med feil grå genser,sa det poff.. Jeg ble ikke så sint. Men ble varm i ansiktet og hjerte dunket hardere.. Litt kjeft fikk han,men jeg ble mest paff over en slik kraftig reaksjon på noe så lite..Hehe..
Noen andre som opplever å være litt hissig eller urasjonell om dagen?
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ja jeg er ekstrem følsom på alle måter. I går så jeg et klipp fra den amerikanske versjonen av lip sync hvor channing tatum lip synca til en sang av beyonce, var utrolig bra og mit slutten kom beyonce inn, da rant tårene:p. Er det mulig!!

Er også tom for tålmodighet, så blir mye kjefting for bagateller. Gleder meg til humøret stabiliserer seg litt. :hilarious:

Haha, jeg satt på pc'n her om dagen å leste litt. TV var på på NRK1 i bakgrunn, et program om kong Olav den 5 å hans død. Når de viste bilder fra Slottsplassen å alle lysene folk hadde tent så begynte jeg å stri gråte.. Dette e altså en mann som døde før æ blei født (om æ ikke tar helt feil). Har hørt han var en god mann, men mer en det vet ikke jeg om han... Haha, mye rart som skjer med kroppen

Back
Topp