Hormonell

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Er helt utrolig hormonell om dagen. Har begynt å gråte på jobb to dager på rad nå, er så slitsomt. De andre vet jo stakar ikke hva de skal gjøre! Og så går det over, jeg tar meg sammen og fullfører. Det skal ingenting til før det renner over. Det er utrolig slitsomt. Er generelt sliten av jobb, og når den minste ting vipper meg over i gråt er det jammen ikke enkelt. Vurderer sterkt sykemelding, kan ikke gå som dette over lengre tid kjenner jeg... Dagens utblåsing. Andre som er hormontroll?

Kjenner det har blitt Værre i det siste... Jeg har alltid tatt lett til tårene, men merker at jeg av og til er helt irrasjonell og kan begynne å storgråte for den minste ting... Ganske slitsomt :(

Jeg og har den siste uken blitt mye mer hormonell enn hva jeg har vært hittills, samboer fikk IGJEN i dag kjeft fordi jeg syns han tar for lite initiativ til å ordne her hjemme. Han fikk høre at jeg mer føler meg som hans mor enn som hans kjæreste stakkar. Kjefta samtidig som jeg grina! Han satt i gang med å legge gulv på barnerommet litt etterpå! Huff håper virkelig ikke det blir værre, da vet jeg ikke om jeg kan omgås mennesker.. :(

JA! Skjelte ut sjefen her om dagen!:p Men det var forsåvidt fortjent da... Men vet ikke om jeg hadde gjort det uten alle hormonene da:oops:

Jeg og har den siste uken blitt mye mer hormonell enn hva jeg har vært hittills, samboer fikk IGJEN i dag kjeft fordi jeg syns han tar for lite initiativ til å ordne her hjemme. Han fikk høre at jeg mer føler meg som hans mor enn som hans kjæreste stakkar. Kjefta samtidig som jeg grina! Han satt i gang med å legge gulv på barnerommet litt etterpå! Huff håper virkelig ikke det blir værre, da vet jeg ikke om jeg kan omgås mennesker.. :(

Hehe:-) slik er det ofte her også:-)

Ja ligger i sængen nå å griner. Læmna mannen nede å stakk. Har krangla med han da vi ikke e helt enige å eg tycker han slænger skoten på meg

Jeg er forferdelig hormonell for tiden. Hisser meg opp av ingenting og får forfærdelige utbud på de rundt meg :(
føler meg helt forferdelig slem

Det er godt å se vi er flere og er sammen om det. Er jammen ikke enkelt alltid å holde kroppen i sjakk...

Har alltid vært hissig og følsom, men stakkars samboer nå for tiden. Er mest grining da, ser jeg et trist klipp på TV så blir jeg knust :p

Har kommer tårene rask om jeg er trett og sliten.
Så lenge jeg for godt med søvn og hvile blir det heldigvis lite tårer.

Har alltid vært hissig og følsom, men stakkars samboer nå for tiden. Er mest grining da, ser jeg et trist klipp på TV så blir jeg knust :p

Fem minutter etter dette KLIKKA jeg på samboer for en filleting, ble dritsur og kjefta og smalt. Så tok det 3 minutter før jeg begynte å gråte fordi jeg var så slem mot han. Er sannelig ikke lett å være samboer med meg for tida :o

Jeg er heldigvis ikke så hissig enda... Tror jeg selv da... Haha... Spør mannen så kanskje du får et annet svar... Men tårene sitter løst. Våkna av en vond drøm her en natt.. Gråt i søvne og fortsatte å gråte og gråte uten å kunne forklare hvorfor... Stakkars mannen skjønte ingenting...

Gutta her hjemme,mener jeg er et hormontroll!
Har ikke merket noe til det selv!!! ;)
Tihi...

Last edited:
I dag føles det som om jeg nettop har grått og når som helst kan knekke sammen. Er helt merkelig det her!

Back
Topp