Hormonell

Siljapewsh

Flørter med forumet
Er det noe som kan hjelpe på at jeg gråter hele tiden, jeg gråter opp til flere ganger for dagen, ekstremt følsom. Min mann kan ikke en gang puste på meg før jeg begynner å gråte.
 
Trekke pusten.og vite at det går over. For mange om noen uker, før de evt kommer igjen rundt fødselen. For andre så går det over når en slutter å amme.

Noen er jo sånn, men de var det gjerne fra før. En del blir mer lettrørt etter at de får barn, da.

Sånn er livet. La din mann vite det, så kan dere kanskje le av det sammen. Nå, eller senere...

Jeg og mannen lo av meg når jeg gråt av ingenting få dager etter positiv test.

Du er jo gravid, sa han til meg som var helt oppgitt over hvorfor jeg var sånn. Han mente å huske at dette var kjent for ham...
 
Har ikke gått på jobb i dag. Så prøver å få meg en øh-ting på legekontoret. Gråter på jobb også. Har ikke fortalt sjefen min der at jeg er gravid, for vet hun kommer til å bli skuffet siden de ansatte meg i januar. Klarer ikke gå rundt å grine hele tiden. Er full i snørr og hovne øyne.
 
Har ikke gått på jobb i dag. Så prøver å få meg en øh-ting på legekontoret. Gråter på jobb også. Har ikke fortalt sjefen min der at jeg er gravid, for vet hun kommer til å bli skuffet siden de ansatte meg i januar. Klarer ikke gå rundt å grine hele tiden. Er full i snørr og hovne øyne.
Øh-time***
 
Back
Topp