Hormonell?

LykkeligeEirinn

Flørter med forumet
Blir litt mye fra meg i kveld men :p jeg sliter sånn med å kontrollere disse hormonene mine! Jeg er mildt sagt et monster mot mannen til tider... mangler bare horn og hale :p stakkars mann.. hehe. Huff. Sist roet det seg etter første trimester men skulle ønske det roet seg litt før.. noen tips til hvordan jeg kan få dempa det her monsteret som flytta inn i meg sammen med spira? :p

*Snuppe født september 2011*
*Håper på 2014-baby*

Hihi, godt vi er flere ;)...
Har ingen gode tips jeg da :p

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Ja "godt" vi er flere :p men føler meg som verdens verste kone til tider :p

*Håper på 2014-baby*

Blir litt mye fra meg i kveld men :p jeg sliter sånn med å kontrollere disse hormonene mine! Jeg er mildt sagt et monster mot mannen til tider... mangler bare horn og hale :p stakkars mann.. hehe. Huff. Sist roet det seg etter første trimester men skulle ønske det roet seg litt før.. noen tips til hvordan jeg kan få dempa det her monsteret som flytta inn i meg sammen med spira? :p

*Håper på 2014-baby*
Hihi! Kjenner meg litt igjen. Men jeg har informert mannen min om at jeg er sånn, og at jeg ikke får til å slutte.. Har bedt han ignorere hva jeg sier i denne perioden.. Han ler for det meste bare av meg fordi jeg aldri er sånn ellers.. :-p

Blir lett rørt til tårer her.. Og jeg er en person som sjeldent gråter til vanlig.
Må vel ta igjen alt nå da :-p

Ikke rart min kjære mener jeg er blitt en "annen person".. Men han forstår og syns det er greit, heldigvis :-)

Back
Topp