Hormonell??

Cindrella

Forelsket i forumet
Sitter å stor griner mens jeg ser på Brudens far 2 :) å ler litt av meg selv.. Flere som tyr fort til tårene ??

Jess.. Har ikke tall på hvor mange ganger iløpet av siste uken jeg har sippet.. hehe

Jepp,men det er ikke bare sipping her i gården..er igrunn en del mer sinna enn jeg pleier å :( men prøver å ikke la det gå utover noen og det går heldigvis bra foreløpig!!

Kjenner til den. I dag så jeg en reprise gra privat praksis på tv'n, har sikkert sett den 3-4 ganger, men storskreik. Klarte ikke å holde tårene tilbake da Dell døde :'( Så trist!!
Men ikke nok med det, jeg er sur å sint hele dagen på mannen. Stakkar mann, men jeg prøver å minne han på hormonene mine. Var ustabil fra før av, så har ikke blitt bedre :P

Hahah... kjørte hjem fra jobb i går og på vei hjem merket jeg plutselig at jeg satt å gren, tårer og alt, av INGENTING!! :oops::p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Gråt da jeg forrige helg kjørte forbi to elger.... Vet ikke hvorfor jeg gråt.... :p

Joda, måtte ta meg sammen når jeg så Disneyfilm igår for tårene sprengte på, og ble fly forbanna når sambo ikke skjønte automatisk at jeg trengte hjelp med kalkunen! Hihi.

Jeg tok veldig lett til tårene med førstemann, ikke så ille med nr to, denne gangen vet jeg ikke riktig enda, men litt mer enn normalt i hvertfall.

Jeg er også veldig lettrørt denne gangen. Ikke vanskelig å få meg til å gråte. Også er jeg ganske sint...

I går begynte jeg å gråte av tour de ski...at det går an:) lagånd og samhold og greier, fikser ikke det nå! ;)

Jeg er temmelig følsom av meg og griner i hytt og py til vanlig også, så ingen merkbar forskjell der. MEN, jeg er så sint! Blir rasende for den minste lille ting, og kjenner adrenalinet bare pumper igjennom meg. Stakkars mannen min, han får høre det innimellom :( Men jeg prøver å holde det inne da... Til tross for at jeg tidvis har mest lyst til å slå inn vegger :smiley-ashamed008

Back
Topp