Hormonell utblåsning - småbarn i hus

AstroNautet

Elsker forumet
Assistert-jentene
MayDay2021
Er det flere som har småbarn i hus og plutselig kjenner at de er litt høylydte og masete? Jeg går, pga dette er et IVF forsøk med lang protokoll, på 3 forskjellige hormoner, i tillegg til de kroppen produserer selv pga graviditeten. Og kjenner at tvillinger på 3 år blir litt mye om dagen, tåler mindre trassingen dems, ropingen og hoingen, rotet og sølet. Føler meg jo forferdelig for det, men det bare buldrer av hormoner inni meg nå kjenner jeg :(
Flere i lignende situasjon?
 
Er det flere som har småbarn i hus og plutselig kjenner at de er litt høylydte og masete? Jeg går, pga dette er et IVF forsøk med lang protokoll, på 3 forskjellige hormoner, i tillegg til de kroppen produserer selv pga graviditeten. Og kjenner at tvillinger på 3 år blir litt mye om dagen, tåler mindre trassingen dems, ropingen og hoingen, rotet og sølet. Føler meg jo forferdelig for det, men det bare buldrer av hormoner inni meg nå kjenner jeg :(
Flere i lignende situasjon?
Yess! Og jeg har bare én på 3 :hilarious: Kort lunte, mye fjas og styr og bråk fra han... Ingen god kombo!
Jeg går også på progesteron etter FER, så lunta har vært ekstra kort lenge.. ;)
 
Jeg kan ikke skylde på ekstra hormoner, men halleluuujah som jentungen (og mannen) kan får det til å koke i meg om dagen. Og jeg er en type som sjeldent blir sint. Irritert ja, men ikke sånn at det bobler sånn som det gjør nå :angry4 Jeg stod opp med vesla i dag tidlig, og kjente at jeg ikke hadde den beste tålmodigheten, så når pappaen stod opp begynte jeg å grine fordi jeg visstnok var "verdens dårligste mamma"...

Akk det skal bli noen lange mndr :smiley-angelic008
 
Jeg tåler ganske mye lyd så lenge de ikke begynner å blåse i fløyte
Men etter jobb ligger startsett og fryser og er bekymret for at de springer så fort overalt
 
Back
Topp