Hormonell som f...

babyliten

Forelsket i forumet
Herlighet jeg er så hormonell. Fra smøre blid til dritt sur og fra dritt sur til lei meg. Kan begynne å grine bare for at jeg kommer borti puppene mine, de er så ømme. Kan også begynne å grine bare jeg ser noe på tv. Flere som har det sånn?

Jeg er overraskende lite sint, men griner av absolutt ingenting. Skikkelig hulkegribning... Haha som når de ikke hadde kokt salami på butikken... Eller at kjæresten gav meg en klem... Wrææææl

Jeg er overraskende lite sint, men griner av absolutt ingenting. Skikkelig hulkegribning... Haha som når de ikke hadde kokt salami på butikken... Eller at kjæresten gav meg en klem... Wrææææl
Jeg blir heldigvis sur bare i eget selskap. Irriterer meg over at det ligger klær på gulvet eller at de hjemme her ikke har hentet dopapir :p
Haha, ja griner for ingenting. Nesten ekkelt jeg som aldri feller noen tårer :D

Jeg var på butikken i sta. Da var det en dame som spurte om jakkene på stativet var nye. Butikkarbeideren sa at de var fra høsten. Damen mente det var få str igjen...jeg klarte ikke dy meg da og sa at når det står skilt 50% avslag, så kan du ikke regne med at det er full kolleksjon som henger igjen.....ah..folk skal klage på alt. Ellers så får mannen gjennomgå her.

Jepp!! :shy::arghh::D:(;)

Kjenner fort på irritasjon ja....

Er faktisk ikke så veldig hormonell så lenge mannen min ikke er i nærheten. Men kan fort ty til ukontrollert hulking av ingen grunn med en gang han kommer inn døren fra trening eller ringer meg helt uventet. Frustrende

Blir så fort irritert!! Og det irriterer meg det og .:p ting som er unødvendig å irritere seg over og eg blir helt på gråten .:p kjenner meg ikke igjen der;)

Blir veldig fort sint og kjenner ofte tårene presser på. Kan sitte å hulke når jeg ser på tv.

Utrolig slitsomt å ha det sånn :knegg:

Men jeg har faktisk lest at det er bra hvis man er hormonell så vi får trøste oss med det :D

Haha, mange fine hormonelle damer her ja :D jeg sa til mannen at hvis han fikk en følelse av at en verdenskrig holdte på å bryte ut her i huset måtte han evakuere fortest mulig :p haha. Griningen er ekstrem her. Kan grine helt ute av det blå :-)

Jeg også er helt utrolig hormonell! Virkelig ute av balanse. blir sur for små ting og griner av alt! Stakkars mannen min som må leve med meg!

Back
Topp