Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du vet du er gravid når du får tårer i øyekroken, klump i halsen og nesten begynner å grine over en ulv på animal planet som ikke klarte å fange middagen sin XD
hahahahahahaha "hold kjeft da din kødd!!" beste ler så jeg grinernår vi snakker om hormoner du.. sist jeg var gravid så skulle sambo lage nuddler til meg, åså klarte han å forderve koke de å da begynte jeg å kjefte.. samtalen ble som følger..
Meg: Faen du har ødelagt nuddlene mine!!
Sambo: pfft går fint ann å spise det der...
Jeg tar med meg kasserollen og aggresjonen på stua , og sier værsegod å spis!
samtalen fortsette..
Sambo: nei jeg skal faen ikke ha det der...
Meg: Nei der ser du.. du vil ikke spise det du heller så hold kjeft da din kødd!!!!!
xD alt bare for noen ihjel kokte nuddler xD
Hahaha nei det er ikke kødd xD han kommer garantert ikke til å lage nudler til deg denne gangen xDhaha jamen fader da.. du kødder faen ikke med nuddlene mine!!!
nei det har du nokk mest sannsynlig helt rett i så lenge han ikke kødder med sossisen mine på julaften så skal jeg tilgi hanHahaha nei det er ikke kødd xD han kommer garantert ikke til å lage nudler til deg denne gangen xD
Hva er det for noe?nei det har du nokk mest sannsynlig helt rett i så lenge han ikke kødder med sossisen mine på julaften så skal jeg tilgi han
:O vet du ikke hva sossiser er?? :O det er sånn bitte små julepølser :O littegranne større enn smårettspølser men like grå som julepølsene.. de er shiiit godeHva er det for noe?
Oii det må jeg smake på til jul:O vet du ikke hva sossiser er?? :O det er sånn bitte små julepølser :O littegranne større enn smårettspølser men like grå som julepølsene.. de er shiiit gode