Hormonell sa du?

Hope90

Pergo baby??
VIP
Du vet du er gravid når du får tårer i øyekroken, klump i halsen og nesten begynner å grine over en ulv på animal planet som ikke klarte å fange middagen sin XD

Du vet du er gravid når du får tårer i øyekroken, klump i halsen og nesten begynner å grine over en ulv på animal planet som ikke klarte å fange middagen sin XD

Hahaha. Ser det for meg..

Hahaha! :D

når vi snakker om hormoner du.. sist jeg var gravid så skulle sambo lage nuddler til meg, åså klarte han å forderve koke de å da begynte jeg å kjefte.. samtalen ble som følger..

Meg: Faen du har ødelagt nuddlene mine!!
Sambo: pfft går fint ann å spise det der...

Jeg tar med meg kasserollen og aggresjonen på stua , og sier værsegod å spis!

samtalen fortsette..

Sambo: nei jeg skal faen ikke ha det der...
Meg: Nei der ser du.. du vil ikke spise det du heller så hold kjeft da din kødd!!!!!

xD alt bare for noen ihjel kokte nuddler xD

når vi snakker om hormoner du.. sist jeg var gravid så skulle sambo lage nuddler til meg, åså klarte han å forderve koke de å da begynte jeg å kjefte.. samtalen ble som følger..

Meg: Faen du har ødelagt nuddlene mine!!
Sambo: pfft går fint ann å spise det der...

Jeg tar med meg kasserollen og aggresjonen på stua , og sier værsegod å spis!

samtalen fortsette..

Sambo: nei jeg skal faen ikke ha det der...
Meg: Nei der ser du.. du vil ikke spise det du heller så hold kjeft da din kødd!!!!!

xD alt bare for noen ihjel kokte nuddler xD
hahahahahahaha "hold kjeft da din kødd!!" beste ler så jeg griner:P
sambo trodde jeg griner og kommer ned trappa og lurer på om det er noe galt for å finne meg sittende å skakk le nå blei han hormonell også XD

haha jamen fader da.. du kødder faen ikke med nuddlene mine!!!

Hahaha nei det er ikke kødd xD han kommer garantert ikke til å lage nudler til deg denne gangen xD
nei det har du nokk mest sannsynlig helt rett i :P så lenge han ikke kødder med sossisen mine på julaften så skal jeg tilgi han ;)

Dere som har skikkelig konkurranseinstinkt: Ikke spill Wii sports med mennene deres når dere er hormonelle!!
Det gjorde nemlig jeg i dag... Skulle sette opp andrekontrollen, og sambo trykket feil.... Å jeg røsker kontrollen ut av hendene hans, mens jeg sier krast: "NEI, det er ikke a og b da vettu, det er 1 og 2!!!" Og trykker febrilsk.. (Mamma ler i bakgrunn). Utover i spillet holdt jeg på å klikke i vinkel!!! Svett, klam, utslitt og jævlig (etter å ha veivet Wii-kontrollen til månen og tilbake) kjempet jeg alt jeg kunne, for å bli slått ned i støvlene i tennis.... Neste gang må jeg si til motstanderen: "Deltagelse på eget ansvar!"

Begynte å grine høylydt når jeg ikke fikk til å spille av greys anatomy på TV fra iPhone..... Så høyt at jeg vekket mannen så han kom å gav meg en klem og hjelp meg... Må jo få sett greys... :-p

"Juni 2014, førstegangs gravid"

Hahaha daua :)
Slik som jeg selv kunne ha gjort... :)
han skal være gla han ikle bor her med meg når det gjelder den hormonelle delen :)

Å der kom klumpen i halsen og tårene i øynene pga den nye Netcom reklamen xD

hehe godt å se jeg ikke er alene, med jenta mi var jeg ganske normal, men nå har gubben og de stakkarene som står der fått så ørene flagra, nå vet jeg jo hvorfor da :P
lagde meg en burger og skulle se på alt for norge her en dag, satt å stortuta å slafsa i meg samtidig, stoppa opp å bare tenkte, hva i alle dager er dette for noe da :P
her maules det philadelphia nå....

Back
Topp