Hormonell og ustabil i humøret :-/

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Er ikke spesielt irritabel/kranglete, men har liksom blitt mye mer pysete og bekymra for ting, og føler at følelsene er så ustabile, slitsomt! :(

Flere som opplever noe lignende? Tenker at det må være hormoner, jeg er ikke meg selv..

Føler det samme! Er så lettrørt og veldig sensitiv for alt som skjer rundt meg. Blir både gladere og tristere enn jeg hadde blitt ellers.. Føler at gråten sitter i halsen på meg hele tiden og at jeg når som helst kan begynne å tute.. :p

Vi er i samme båt, her er jeg lei meg og glad om en annen. Så virker det som jeg har blitt veldig sårbar og irritabel, væææh. Stakkars mann :p

Høres ut som meg :p Jeg begynte jo å gråte fordi mamma ikke hadde spurt meg om jeg ville bli med til farmor...

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Høres ut som meg :p Jeg begynte jo å gråte fordi mamma ikke hadde spurt meg om jeg ville bli med til farmor...

❤️ Desember 2014 ❤️

Haha, og hun mistenker ingenting eller? :P

Haha, og hun mistenker ingenting eller? :P
Nei, jeg tok på meg solbrillene og gikk bak garasjen og bare knakk sammen. Haha. Trodde jeg skulle dø etterpå når jeg tenkte over det :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Nei, jeg tok på meg solbrillene og gikk bak garasjen og bare knakk sammen. Haha. Trodde jeg skulle dø etterpå når jeg tenkte over det :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Haha, ser det for meg! :D

Jeg begynte nesten å gråte når jeg ikke fant påskeegget mitt på påskeeggjakten vi hadde påskeaften..... :P

Hehe, hormonene har slått inn for fullt her og :p Veldig sårbar og lett irritabel for ingenting!! I går kveld vart jeg sint på ein karakter i ein serie.... At det gikk an å være så usympatisk.. ;)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Det er helt naturlig å tenke sånn :)
Man skal gjennom et helt spekter og jeg har mange ganger tenkt at jeg tror kroppen gjør dette ikke bare fordi det er mye som skjer, men barnet inni der skal gjennom en læringsprosess også før h*n kommer ut.
Og hvertfall for meg i mitt forrige svangerskap var jeg gjennom all verdens følelsesspekter.
Jeg kunne føle ,meg slikkelig liten og ydmyk, kjempebekymret til overmodig og sint.

Denne gangen tåler jeg mindre bullshit. Jeg vet hva jeg vil ha og hva jeg trenger og sånn SKAL jeg ha det :p
Jeg er da så heldig at mammen hører på meg og det hjelper godt på <3

Noen ganger er det bare fantastisk med en lang god klem <3

Jeg blir frøken paranoid når jeg er gravid! Vi reiste til Kroatia i forrige sv.skap og jeg var sikker på vi skulle bli kidnappet og solgt i menneskehandel.. Måtte ha ungen oppi i min seng hver natt og stolte ikke på noen! Blir veldig bekymra også, for ungene.. Må konstant ha kontroll på dem og ser hele tiden for meg at noe grusomt skal skje! Så ja, det blir noen lange mnd'er dette her! Og ja, jeg får flyskrekk! :/

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Back
Topp