Jeg må få klaga litt jeg, eller det vil si...ifølge min samboer gjør jeg vist ikke noe annent enn å syte å klage?? Jeg vet selv at jeg i begynnelsen var "grinete" og fryktelig hormonell..., men jeg gikk m konstant kvalme og oppkast i 4 - 7 uker....noe som tærer på humøret, var også fryktelig sliten og trett! Men nå er jeg 21 uker på veg, og føler meg ganske bra, bortsett fra at jeg er 100 % sykemeldt pga bekkenløsning, men så lenge jeg tar det m ro så går d greit! Sexlivet er ikke noe å skryte av...1 gang i uka er det nok, men ikke så mye mer...jeg har lyst, men av og til ikke ork, og han har slutta å ta inintiativ pga at han er redd for å bli avvist?! jeg får hele tida høre at jeg kjefter og er så uforutsigbar,hormonell og sur?????? Joda, noen ganger freser jeg nok til...men jeg er ikke så ille som han skal ha d til, og når jeg sier det, er svaret at jeg ikke merker d selv?????hva skal jeg da si??? jeg føler at uansett hva jeg gjør er det galt... er det virkelig jeg som har blitt helt bitch eller er det han som overdriver???? jeg blir i dårlig humør av å hele tida få høre at jeg er så sur og hormonell.... Hva skal jeg gjøre , hva skal jeg si? Dette er jo liksom tiden da vi skal nyte og glede oss over det som skjer i magen...ikke krangle og ha det vondt!!!! Jeg blir så fortvila!!!